Ramazan Öncesi Telaşlar ;)

in #tr6 years ago (edited)

412-21-54361de4bf40caeb802a4ba44d53cf6f.jpg

Fotoğraf Uşak'ın en meşhur caddesi İsmet Paşa caddesinden. Gerçi bugün çekilseydi bu fotoğraf çok daha fazla insan olurdu :))

Ramazan öncesi olması sebebiyle bugün çarşı çok kalabalıktı. Herkes bir telaş içinde işlerini bitirme derdindeydi sanki. Severim böyle zamanlarda dışarıda olup gözlem yapmayı ;)

Ramazan önü klasik konuşmalardan bazılarına da şahit oluyor insan ister istemez :))

-Günler uzun ama İnşallah serin geçer
-Sen yeter ki niyet et gerisi gelir,
-Sahur için ne hazırlasak bugün ?

Ee bizde kendimize göre bir kaç hazırlık yaptık. İşte hurmadır, zeytindir falan.

Zaman ne çabuk geçiyor sanki Ramazan Bayramı geçeli çok da olmadı gibiydi oysa. Günler, haftalar , seneler ne çabuk geçiyor.

Rabbime şükürler olsun bir ramazana daha kavuşturdu. Bu vesile ile herkesin ramazanını kutluyorum.

Fotoğraf

Sort:  

@kusadasi ve ekibiyle birlikte @try-market 'in düzenlemiş olduğu küratör projesince yazınızı değerlendirdim ve oylama için önerdim, güzel bir blog yazmışsınız, tebrik ederim :)

Discord kanalımıza davetlisiniz. Sanırım gelmiştiniz ama yine de link bırakmakta fayda var.

Şöyle ki discord kanalımızdaki genel-post-paylaşım kısmındaki gönderileri daha önce okuma fırsatı buluyoruz.

Teşekkür ederim ilginiz için ;) daveti kabul ettim şimdi atıyorum linki...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95