Benim İçin Mutluluk [Cointurk Fotoğraf Projesi] #fadime3863

in #tr6 years ago (edited)

Kuşadasına bu proje için teşekkür ederek yazıma başlamak istiyorum. Benim için mutluluk nedir?
En sevdiğim yemeği yemek mi? Yada en sevdiğim şeyleri yapmak mı? Yoksa en sevdiklerimle olmak mı? Sanırım hepsinin bir arada olması. En sevdiğim insanlarla en sevdiğim şeyleri yapmak.

Ailem benim en büyük mutluluk kaynağım. Birlikte herşeyin üstesinden gelebilmek, birlikte mutlu olabilmek, el ele sımsıkı geleceğe bakabilmek bizi mutlu eder. Biz birlikteyken güzel, birlikteyken mutluyuz. En kötü günümüzde bile gülmeyi başarabiliriz. Bunu annemden öğrendik. O her zaman neşesini bize bulaştırır. Her zaman doğruyu bulmamıza yardım eder. Babamda öyledir. Harika(!) sesiyle söylediği şarkılar kulağımızdan girip içimizde sıcacık yer yapar. 😁 Bizim için elinden gelenin fazlasını yapar. Sabrı ise en iyi babam öğretir. İşi en iyi yapandan öğrenmek gerek tâbi. Abim @nightlord o benim birtanem. Kardeşim doğmadan önce benim için tekti ve bütün günüm onunla geçerdi. Bana hep yardım etti. Uzağı yakın etti diyebilirim. Elimin yetmediği ne varsa o uzattı bana, anneminde yaptığı gibi. Hele bu aralar aramız bir iyi. Evde koçum felan diyorum abime. 😂 Oda bana herşeyini anlatır. Sır küpü gibi oldum. 😄 Ortadaki minnak benim kardeşim. Onu çok bekledim ama benden 9 sene sonra geldi. :) Çok iyi anlaşıyoruz. Çünkü ben hep yanındaydım ve birçok şeyi benden öğrendi. O benim gördüğüm en anlayışlı en yardımsever çocuk. Onu o kadar çok seviyorum ki benim herşeyim o. Onu hiçbir şeyden eksik bırakmak istemiyorum. Benim giyemediğim ne varsa giysin. Gezemediğim neresi varsa o gezsin istiyorum. Üzerindeki tulumu bir bayramda almıştım internetten. Ben hep böyle nar çiçeği renkli bir tulum giymek istemiştim ama olmadı. Ama o giyince ben giymiş oldum. Nerede geniş etekli bir elbise görsem ona almak istiyorum. Giyip kendi etrafında dönsün diye. Çünkü o dönünce ben dönmüş olacağım. Ve benim için mutluluk tam olarak bu. Sevdiğim mutlu olursa ben mutlu olurum. He birde nenem ve dedem var. Dedem gördüğüm en iyi kalpli insanların ilk sırasında yer alıyor. Onun pamuk gibi bir kalbi var ve benim idolüm kendisi. Onun gibi olacağım. Neredeyse her akşam onlardayız. Dedem 79 nenem 80 yaşında. Onların sohbeti bizi okadar güldürüyor ki. Mutluluğun zirve yaptığı nokta onların evi. 😁

Sort:  

Yine dağıttın en derinlere daldırarak duygu yağmurlarında ıslattın beni... senin adına öyle mutluyum ki bilemezsin maşallah sana ve o az bulunur Ailene güzellikler hep seninle olsun insallah kuzucum 💖🌹😇

Teşekkür ederim ablacığım. 😊 Seninle içinde bulunduğumuz ortak iki aile var. Steemit ailemiz ve yazın sonunda yine aranızda olacağım ailemiz. 😊

Ne güzel dedin sen öyle

ortak iki ailemız var steemit ve okulumuz ( Ailemiz ) 🙏😇💙 ben teşekkür ediyorum bitanem...

You got a 7.15% upvote from @dailyupvotes courtesy of @fadime!

İşte bu yazı bugün beni en mutlu eden yazı oldu yüreğine sağlık güzel kız 😍😍

Steemitdeki ailemin mutlu olması da beni mutlu ediyor eder. 😊 Sizde beni mutlu ettiniz ben teşekkür ederim. 💗

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62