İçimdeki Katil 10 / Mario Mazzanti

in #tr6 years ago (edited)

Önceki postalarımın birinde okuduğum kitaplar hakkında yorum ve görüşlerimi yazacağımı söylemiştim. Öncelikle kitabın arkasında yazan kısmı paylaşıp ardından kendi yorumumu yazmak istiyorum.

Riondino’nun arkasında kanlı izler bırakarak rehabilitasyon kliniğinden kaçabildiğini öğrenen Doktor Claps, uzun sürecek bir kâbusun başladığının farkındadır.
7 yıl önce, Başkomiser Sensi ile tanışmasını sağlayan bu Riondino Vakası aynı vahşetiyle yeniden su yüzüne çıkıyordu. 7 yıl önce art arda kaçırdığı 2 kadına işkence eden ve sonunda onları öldüren Riondino yakalandığında, hiç kimsenin tahmin edemeyeceği gerçekler ortaya çıkmıştı.
Nadir görülen ve oldukça rahatsız edici bir psikolojik rahatsızlık olan çoklu kişilik bozukluğuyla yaşayan Riondino, cezaya çarptırılmak yerine Adli Psikiyatri Kliniği’ne yerleştirilmişti. Son bir yılda transfer edildiği rehabilitasyon merkezinde iyileşmeye başladığı düşünülüyordu.
Ancak tek bedende yaşattığı farklı kişilikle Riondino, tek amacı özgürlük olan kanlı kaçışına başlıyor. İşlenen cinayetlerin anatomisini inceleyerek Sensi’ye yardım eden Claps’in çabaları Riondino’yu bulmaya yetecek mi? Bir bedendeki ruhun kaçışı nereye kadar sürecek?

Source


Kitap

Küçükken yaşadıkları dolayısıyla psikolojisi bozuk olan Riondino 7 yıl önce iki kadını vahşi bir şekilde öldürmüştür. Daha sonra tutuklanmış ve 6 yılın sonunda iyileştiği düşünülerek bir psikiyatri kliniğine gönderilmiştir. Riondino burada 1 yıl boyunca kalıp, doktorları iyileştiğine ikna etmeye çalışır. Bu klinikte ki her hastanın uğraşabileceği hobileri vardır ve Riondino bahçe işleri yapar. Riondino öyle planlar yapmıştır ki oradan kaçmak için beklediği zaman geldiğinde bahçe makasıyla iki görevliyi öldürerek kanlı kaçışına tekrar başlar. Komiser Sensi'nin Doktor Claps'dan yardım istemesiyle olaylar bir bir çözülür ve yeni gerçekler ortaya çıkar. Riondino aslında rahatsız edici bir hastalık olan çoklu kişilik bozukluğu olan bir hastadır. Bir bedende yaşattığı bir çok kişilikle kanlı kaçışına devam eder.
Mükemmel bir kitaptı, kitabın başlarını anlamak için tekrar okumayı düşünüyorum. Orada kaçırdığım noktalar olabilir. Çünkü ilk 90 sayfası kafam çok karışmıştı. Riondino tek başına kaçıyor ama yolda Hannibal ile konuşuyor. Arabada Jack ile konuşuyor. Polis kontrolünde sadece onun kimliğine bakılıyor. Bunlar kafamı karıştırmıştı. Ama 90. Sayfaya geldiğimde Oha dedim. (Kusura bakmayın, gerçekten dedim😂) Olaylar okadar güzel birbirine bağlanmış ki kafamı kitaba biraz daha soktum. 😄 Sanki Claps benmişim de olayı ben çözüyorum. Kendinizi olayların içinde hissedebileceğiniz bir kitap. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Kitaba puanım 10/10. Bu arada kitabı 3 günde bitirdim. Gözlerim yorulmasa tek bir günde bile okunabilirdi. İlk gün 180, ikinci gün 155 ve 3. gün 80 sayfa kadar okudum. Ayrıca kitabın imzalı olduğunu bilmiyordum. Artık benimde imzalı bir kitabım oldu. 😊

Not: Kitabın yorumunu çok geç paylaştım kusura bakmayın. Bu aralar çok işim vardı, Steemite girmeye pek zamanım olmadı. Bu arada yeni bir kitap bile bitirdim. Onun yorumunuda en yakın zamanda paylaşacağım inşallah. ☺
(Ölümün Şifresi)
Görüşmek üzere 😊

Sort:  

Ellerine sağlık. Çok hoş bir açıklama olmuş.

Bota kızman da ayrı bir tatlı olmuş. Bot bile gülümsemiştir sanırım. :)

😊😊 teşekkür ederim. Bazen kızmak gerekiyor 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62