Sort:  

Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum, fakat dikkat gerektiren bir yarışma ve gerçekten zor bir yarışma bir kaç arkadaş toplanıp kazanılabilir ancak, her soruda on saniyemiz ve 3 şıktan birini tercih etme hakkımız var. Tekrar söylüyorum zor bir yarışma, dün sordukları bir soruyu dile getirmek gerekirse: Eurovision yarışmasında en çok oyu alan şarkıcımız kimdir diye soruldu. A.) Athena B.) Sertab erener C.) Can bonomo galiba tam hatırlamıyorum. Ben yarışmayı kazandığı için b dedim ama cevap a şıkkı çıktı. Bazen bildiğin soruda bile elenebilirsin en iyi derecem 10. soru doğru cevaplamak oldu. 12 soruyu doğru cevaplayan kişilere ödül dağıtılıyor, (ödül:1500 TL) Dün katılan 75 bin kişiden, 27 kişi son soruya ulaştı ve 55 TL kazandı. Arada ödül bugün olduğu gibi yükselebiliyor.Umarım bilgilendirici olmuştur! iyi günler ve bol şanslar dilerim katılım yaparsanız.

Teşekkürler ☺

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68870.08
ETH 3734.86
USDT 1.00
SBD 3.73