2 anlamlı hikaye

in #tr6 years ago (edited)

Ellerimi geri ver baba..!
image.png
6 yaşında çok yaramaz çocuk makasını alır ve yeni satın alınan koltukları kesmeye başlar. Babası eve gelir, çocuğu görür. Çocuğun elinde makas vardır ve koltuklar paramparça edilmiş haldedir. Baba deliye döner ve ceza olarak çocuğun ellerini bir sandalyeye bağlayarak sabaha kadar öyle bırakır. Sabah olduğunda çocuğun elleri mosmor, kangren olmuş. Hastaneye giderler ve çocuğun elleri kesilir. Ertesi gün, babası eve döndüğünde, çocuk ona döner ve der ki:
Baba bak bu gün hiç yaramazlık yapmadım, lütfen ellerimi geri ver der, baba dayanamayıp intihar eder.
Bilerzik
image.png
Bir zamanlar namuslu bir aile vardı. Koca, bir kuyumcu, karısıysa ev hanımıydı. Bir gün kadın her gün süt getiren sütcüden süt almak için kapı aralığından kazanını uzatmış. Amma sütçü evvel yapmadığı şeyi yapmış. O gün kadının elini şehvetle tutmuş. Kadın derhal kazanı bırakmış. Sütçünün hareketine çox üzülmüş. Kocası eve geldiyi zaman ağlayarak, "Söyle bu gün ne yaptın ki, benim başıma böyle bir iş geldi?" diyerek olanı anlatmış. Bunun üzerine adam böyle bir itiraf etmiş: "Özür dilerim hanım, bu gün hiç yapmadığım bir işi yapdım. Bilerzik almak isteyen bir kadın, "takamıyorum bana yardım et" dediyinde, bilerziyi koluna takarken, bunu sanki zor oluyormuş gibi gecikdirerek yapdım ki, kolu bir-iki saniye daha çok elimde kalsın. Senin başına gelenin sebebi budur.
resim 1 2

Sort:  

Hello falcon99!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

You have been defended with a 5.00% upvote!
I was summoned by @khaliloff.

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Selam. Bende bu yolda elimden geleni yapıyorum. Dikkatiniz için teşekkürler

Ellerimi geri ver baba..!

Güzel bir hikaye , Helede 5 yaşında benim gibi bir oğlu olunca insan boğazı düğümleniyor.

Allah analı babalı büyütsün

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95