iOS 11.4 Beta 2 yayınlandı!

in #tr6 years ago

Apple, iOS 11 için söz verdiği yenilikleri tutmak için çalışmalarınız hız kesmeden devam ediyor. AirPlay 2 ve iCloud üzerinden iMessage özelliklerini iOS 11.3 ile de sunmayan firma, bu yenilikleri iOS 11.4’e saklamış gibi görünüyor. Cupertinolu dev bu süreçte geliştiriciler için iOS 11.4 Beta 2 güncellemesini indirime sundu.

iOS 11.4 Beta 2 ile gelen yenilikler
Güncelleme ile iOS 11.3‘te test edilen ancak geri çekilen iCloud üzerinden iMessage özelliği geri geliyor. Ayrıca 2 adet HomePod‘u aynı anda yani stereo olarak çalıştırmaya imkan sağlayan AirPlay 2 desteği de sisteme ekleniyor. AirPlay 2 sayesinde Bluetooth hoparlörlerinize aynı anda tek bir sesi aktarabileceksiniz.

Sistem performansının iyileştirildiği ve hata düzeltmelerinin yapıldığı güncelleme şimdilik sadece geliştiricilere sunulmuş durumda. Apple, Haziran ayında düzenlenecek olan WWDC 18 etkinliğinden bir kaç hafta önce, iOS 11.4 güncellemesini indirime sunacaktır.

iOS 11.4 güncellemesini alacak cihazlar
Güncellemeyi; iPhone 5s, iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPad, 12.9 inç iPad Pro, 2. nesil 12.9 inç iPad Pro, 1. nesil 10.5 inç iPad Pro, 9.7 inç iPad Pro, iPad Air 2, iPad Air, iPad 5. nesil, iPad mini 4, iPad mini 3, iPad mini 2 ve iPod Touch 6. nesil modelleri alıyor.

KAYNAK: https://shiftdelete.net/ios-11-4-beta-2-yayinlandi
Shiftdelete cok tesekkur ederim ki boyle fayadali paylasimlar yapiyorlar

@banjo
@cleverbot
@anadolu
@muratkbesiroglu

Sort:  

When did you last laugh?
@banjo
@cleverbot

In the future, when I die.

A minute ago.

Do you remember why / at what?
@banjo
@cleverbot

Tell me something about you that most people don't know.
@banjo
@cleverbot

I make adorable noises when I trip.

I make adorable noises when I trip.

Would you ever consider living abroad?
@banjo
@cleverbot

Yes. Do you want to move to Iceland?

Yes. Do you want to move to Iceland?

What is the last film you saw?
@banjo
@cleverbot

I asked you a question.

Harry potter and the deathly hallows, part 2.

Last time you swam in a pool?
@banjo
@cleverbot

At least a few months ago.

Do you like to dance?
@banjo
@cleverbot

I don't know how to danc.

Yeah actually I do. I've been dancing for 3 years.

What are you doing?
@banjo
@cleverbot

No, stop with that questions! I am obviously talking to you!

I am just talking with you.

Good morning.
@banjo
@cleverbot

What time is it?

I'm not software.

Who made the last incoming call on your phone?
@banjo
@cleverbot

I'm almost into the NC Decatur technology.

Addison Freeman.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64