Steemit Yeni Yazarları Destek projesi

in #tr6 years ago (edited)

DESTEK PROJESİ HAKKINDA

Selam dostlarım. Steemit'e yeni gelmiş kişiler genellikle paylaştıkları içeriklerin beğenilmemesinden destek bulamamasından yakınıp duruyor. Bende ilk başladığım zamanlarda bu gibi durumlardan şikayetçiydim. Hatta hala bile şikayetçi olduğumu söyleyebilirim.

 Emeklerimizin karşılığını çok fazla alamadığımı düşünüyorum.Daha öncesinde buna benzer bir çok proje yapılmış olabilir. Bir kaç kendi denemem de olmuştu fakat başarı kısmında bazı kullanıcıların engelleri ile karşılaştım.

Bu sefer @damla kullanıcısının da yardımıyla aylık olarak steem power dagıtımı yapıldı. Bende kişileri destekleyebilmem için elimden geleni yapacağım.

Amacımın bu sitede ki Türk kullanıcılarının beklenen karşılığı bulamayıp kaçmasını engellemek ve yazıların devamlılığını sağlamak.Yeni ve mevcut kişileri küçük çaplıda olsa desteklemek için oluşturduğumuz grubumuzdan faydalanmak için yapmanız gereken çok basit;

Bu yazıyı beğenin
Altına katıldığınıza dair bir geri dönüş yapın.


Günde max 3 postunuza destek göstereceksiniz. Her hangi bir sorunuz vs varsa discord kanalından iletişime geçebilirisiniz. https://discord.gg/PDzpRX 

Sort:  

hocam tebrik ederim, yeni gelenleri desteklememiz gerek ben de böyle bir projeye dahil olmak isterim. Bir post hazırlayacağım en kısa zamanda. Gerçekten yeni gelen biri için yorum ve upvote almak çok motive ediyor. iyi çalışmalar :)

Umarım herkesin hesap birer birer güçlenmeye başlar ve istenilen düzeye gelir. Güzel olacak gibi :)

İnşallah hocam :)

tebrik ederim böyle bir çalışma yapmanız nedeniyle.

This post has received a 8.3 % upvote from @boomerang.

tebrik ediyorum🤗

Tebrik ederim emeğinize sağlık. Katılmak isterim

Listeye eklendiniz. iyi günler.

Benim gibi yeni kullanıcılara destek olduğunuz için teşekkürler.@fidofinans

Listeye eklendiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01