Bir Kedinin Ağzından "Suç ve Ceza"

in #tr7 years ago

Merhabalar...
Adım Fyodor Mihailoviç Scotyevski. Adımdan da anlaşılacağı üzere asil erkek bir kediyim. Yakışıklı da bir kediyim hani. Burnumdaki çiziği sorarsanız sahibimin ve arkadaşlarının manyaklığını anlatırım size.

1501462_10202847565337275_299216831_o.jpg

Şöyle ki, eve birkaç misafir gelmişti. Benim sahibim ve ev arkadaşı dâhil bu manyaklar yediler, içtiler, muhabbet ettiler, beni sevip okşadılar, kızıştığımdan dem vurup, bana dişi bir kedi bulmanın arayışına girdiler. Neyse sonra bu misafirler kalkalım artık deyip ayaklandılar. Bizimkiler kapıda bunları yolcu ederken, o da ne, bina koridorunda bir kediye rastlamışlar. “Lan Scot'a eş bulduk!” naralarıyla, sen tut bu kediyi benim mekânıma benden destur istemeden sok.

1527790_10203087208368201_447573256_n.jpg

Ee tabi mekân benim, ne yapacaktım? Ben de geldiği gibi saldırdım garibim kediye. Garibim diyorum çünkü kedinin bir suçu yok, zorla soktu bu manyaklar benim mekâna kediyi. Tabi cengâver sahibim (ne cengâver ne cengâver!) hemen bizleri ayırdı. Sonra beni odaya kapattılar. İçerden seslerini duyuyordum bu manyakların. Kafa kafaya vermişler “Scot niye böyle yaptı? Çok nazik bir kediydi, özelikle de dişilere karşı” diye konuşuyorlardı.

Sonra sahibimin sesini duydum. "Ulan bu kedi dişi mi?" Tam o sırada kediyi tuttukları gibi kuyruğunu kaldırıp baktılar (bunu aralarındaki konuşmalardan anladım). Birden kahkaha attılar. "Lan bu erkek!" Hey gidi Allah'ın salakları, erkek tabi, günaydın sizlere. Hiç mi ilk başta aklınıza gelmedi dişi mi erkek mi olduğuna bakmak? Yoksa ben böyle mi davranırdım dişiye? Dişiye karşı şiddetin esamisi okunmaz benim lügatimde, bilirsiniz.

Neyse işte ne anlatıyordum, he burnumdaki çizik. O da işte dangalak sahibim ve onun arkadaşlarının manyaklıkları yüzünden mecbur kaldığım bir kavgadan kalma küçük bir sıyrık. Siz bir de garibim, öbür kediyi sorun. :)

664489_10200244251376053_1194857514_o.jpg

Bu arada tam da Dostoyevskilerin önüne oturmuşum, onların arasında "Suç ve Ceza" da var. Tesadüf olmuş. Ben de tam o sıra bizimkilere ne ceza vereceğimi düşünüyordum. Ki şuan karar vermiş durumdayım: Mekânımın sınırlarını tekrar işaretleyeceğim. Bundan ağır ceza yok herhalde. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71