Ders Arası Huzur

in #tr6 years ago

image

Beşiktaş Çarşı da kalabalığın içinde sessizlik. 2 yıl önce şans eseri girdiğim bu kafede kendime yeni bir aile edindim. Kafenin sahibi Mehmet abi bana abilik yaptı. Annesi annem kardeşi dostum oldu. Ne badireler atlattı bu kafe ama en sonunda adam oldu. Bu kafeyi bir gün uzun uzun anlatmak istiyorum sizlere. Tiyatro etkinlikleri, konserleri olan bakınca minik olan bu kafenin koca arka bahçesinde sessizliğe gömülüp kahvenizi içebilirsiniz. Ders çalışırken kafamı kaldırıp bu güzel görüntüyü sizlere aktarmak istedim. Şimdi derse dönmem gerekiyor. Pazartesimi sendromlara boğacak sınava yeterince çalışmam gerekiyor. Kendimi notlarla boğmamak direneceğim. Hoşçakalın🌺.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61450.33
ETH 2982.28
USDT 1.00
SBD 3.60