Frogy Kimdir?

in #tr6 years ago

 

Kendimden biraz bahsetmek istedim. Öncelikle ismimi yazmamamın sebebini yazmam gerekli diye düşünüyorum. Bunun nedeni şuande bir bilişim firmasında çalıştığım için biraz gizlilik önemli diye düşünüyorum. Paylaşımlarımda çoğunlukla bu yönde olacaktır. Bilgi , deneyim , tecrübe vs...

Şimdi gelelim kendimden genel olarak bahsetmeye. 1987 Ocak 21  istanbul üsküdar doğumluyum. Polis çocuğu olduğum için sabit bir yerimi olmadı. İlk yaşlarımı Bayburtta geçirdim. ( tabikide hatırlamıyorum sadece resimler mevcut :D ) daha sonra Balıkesir 'e taşındık ilk okulu burada okudum. İlk okul bittiği zaman yine babamın tayini dolayısıyla Sinop'a taşındık orta okulu ve liseyi Sinop ta okuduktan sonra. 2 3 yıl üniversiteye girişler denedim fakat bir sonuç çıkmadı ( bundan ders çıkarın gençler okurken yani üniversiteyi kazanmadan önce kesinlikle internet cafelere bilgisayar oyunlarına vs takılmayın benim gibi çok uğraşmanız gerekir yoksa toparlanmak için ). Bu 2 - 3 sene içinde pazarda da çalıştım ( kötü ve güzel ve zor zamanlardı ) elektrikçidede çalışmaya çalıştım fakat bana göre işler değildi. Daha sonra açıköğretime yazılıp Eskişehire taşındım bu benim ilk ailemden ayrılışım oldu. 1 sene Eskişehirde yaşadım arkadaşım bilişim işiyle ilgileniyordu vede bende bu zamanlarımı işlere geliştirmekle ve öğrenmekle geçirdim.  Daha sonra üniversite sınavına yine girdim bu sefer 2 yıllık truzim otelcilik yazdım vede bu sefer tutturduk hem bilişim işlerine devam edip hemde üniversiteye gitmeyi planladım fakat işler o şekilde olmuyordu hem çalışma hemde okuma gibi benimde bir karar vermem gerekliydi ve bilişim işleri daha cazip geldiği için üniversiteye gitmeyip bilişim işlerine devam ettirme kararı aldım. Sonra arkadaşımla birlikte istanbula taşındık 1 senede orada işleri geliştirdik.  İstanbulda tam olarak bilişim işlerine geçiş yaptığım kısımdı. Daha sonra yine Sinop'a döndük busefer kalıcı olaraktı vede hala işlere devam etmekteyiz. 8 yıllık  birikim , deneyim vs tecrübelerimi elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya karar verdim.

İnşallah yazım sıkıcı gelmez sonuna kadar bitirirsiniz vede güzel bir başlangıç olur.

Sort:  

Hoşgeldiniz, yayın hayatınızda başarılar ve bol kazançlar dilerim.

@turbot !welcome

Hoşbuldum teşekkürler yararlı paylaşımlar yapmayı planlıyorum.

Merhaba @frogy,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Teşekkürler bot bey :D

welcome to steemit @frogy, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Thank you. It looks like it will be :)

Hoşbuldum teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68