KÜÇÜK ŞEYLERLE MUTLU OLABİLMEK

in #tr6 years ago

KÜÇÜK ŞEYLERLE MUTLU OLABİLMEK

Bakmayın benim #geographer olduğuma. Bazen kendi çapımda günlük konuları da #edebiyat diliyle, dilim döndüğü kadar anlatırım. Henüz bu arenada yapmamış olsam da böyle bir yönüm de vardır. Kendimi övmeyi burada bitirip konu başlığıma döneyim artık.

"Küçük şeylerle mutlu olmak" öyle bir şey ki herkese farklı birşey ifade eder.

Kimisi için küçük bir şey olan bir durum kimisi için de belki de hayatının en değerli anlardından biridir. Ha "değer" demişken hemen akıllara maddiyat gelmesin. Ki zaten maddiyattan sıyrılınca "küçük şeylerle" mutlu olunabilir diye düşünüyorum. Katılır mısınız bilmem ama katılırsanız bu benim için bir "küçük şey" mahiyetinde olacaktır.

Aslında böyle bir başlığı atmamın benim için çok önemli bir nedeni var. Şöyle ki birkaç gün evvel her zaman ki gibi okula gittim. Sınıfımın başına geçtim ve içeriye sırayla gireceğimiz için sıramızı beklemeye başladık miniklerle. O sırada arka sıradan Elif nazlı nazlı yanıma yaklaştı, utangaç bir sesle:

"Öğretmenim size bir gül getirdim"

Allahım dedim, iyiki öğretmenim ve iyiki bu küçük,saf ve sevgi dolu yüreklere sahibim. Neyse beni asıl şaşırtan Elif'in getirdiği gül idi. Elime aldım ve ona tüm samimiyetimle teşekkür ettim.

Gülden bahsedeyim biraz. Aldım elime gülü, dört parmağım kadardı, rengi kırmızıydı ve bu bir gül değildi ama o bana bir gül vermişti ve beni çok mutlu etmişti. Ben de ona içten bir teşekkür ile karşılık vermiştim o da mutlu olmuştu. İşte küçük şeyler.

20180517_125731.jpg

Kimin umurunda ki onun gül olup olmadığı, mesele niyet, mesele samimiyet ve asıl mesele ikimizin de mutlu olmasıdır. Çünkü Elif benim için bir gül ben de onun için bir güle layık olacak kadar sevdirmişim kendimi bu bana da ona da yetmişti.

Sort:  

Bize güller getiren Elifler çoğalsın, bitmesin bize gül getiren Elifler.

Sene sonu nedeniyle bizim okulda da bir hatıra defteri akımı başladı. Herkes arkadaşlarına ve öğretmenlerine güzel sözler yazdırıyor. :) Gömleklerini imzalatıyorlar.

Allahım diyorum, sen bu çocukları ne güzel yaratmışsın.

#tr ve #edebiyatın gücü adına. İnce ruhlu bu deneme @edebiyat tarafından oy ve resteem desteği aldı.

Sevgiler.

Ne güzel demişsiniz @edebiyat " Elifler çoğalsın bitmesin bize gül getiren Elifler " Elifler çoğalır hiç bitmez yeter ki layık olunsun.... size de Tebrikler

Sizin gibi güzel bakışlar çoğaltır Elifleri @love-life. Elifler yağsın üzerinize.

Sevgiler.

Tesekkur ederim Cümlemize :)

En son kısımda öyle güzel yorumlamışsınız ki sizi gerçekten tebrik ediyorum bravo böyle bir bakış açısına " Elif benim için bir gül bende onun için bir Güle layık olacak kadar sevdirmisim kendimi " işte aslolan bu başka hiçbir şey değil @geographer 👏👏👏👏👏

Teşekkür ediyorum @love-life . İnanın bu yorumunuz beni çok mutlu etti ...

Rica ederim ben teşekkür ediyorum asıl...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55