Anlaşılan Ölmeme İzin Yok

in #tr6 years ago

Ah! Keşke ebabil kuşları semada konuşlansalardı da yağdırsalardı üzerime gagalarındaki alevli taşları, Ebrehe'nin askeri gibi ortadan ikiye yarılaydım, yenilmiş ekine döneydim. Böylesi bir felaket bile garib kalırdı acımın yanında.
Bir acı ki her türlü acıya galebe çalar.
Bir acı ki bütün dertleri yetim bırakır.
Bir acı ki cehennemde yanmayı arzulatır.
Bir acı ki Tanrı'ya başkaldırtır,
İsyana sürükler, sürgüne gönderir. benim yasak meyvem işte bu acıdır ...
Görüyorsunuz ya ne kadar da kasvet doldu buralar, oysa hata bende değildi ki sancılarım durmak bilmiyor, ipi boğazıma geçirsem, vazgeçiriyor! Anlașılan ölmeme de izin yok hayatta kalmama da.

depression-2912424__480.jpg

Sort:  

Eline sağlık hocam.. nice düşündüren paylasimlara..

Sağolun :)

Merhaba, aslında edebiyat tag’ini kullanırsanız o tag’e katkıda bulunmuş olursunuz. #turkcebilim tag’i altında daha ziyade bilim teknoloji matematik bilim felsefesi ve tarih paylşımlarıyla buluşuyoruz. Yazınız güzel ve kaliteli olduğu için upvote ediyorum.

Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.

This post has received a 0.94 % upvote from @drotto thanks to: @gesund.

Güzel paylaşımınız için teşekkürler. Steemitde yeniyim ve beni destekleyeceğinizi umuyorum. Sizi takipte kalıyor olacağım ☺☺

Congratulations @gesund! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61519.90
ETH 2995.96
USDT 1.00
SBD 3.45