Maldivlerde Balayı / Honeymoon in Maldives

in #tr6 years ago (edited)

Maldivler'de balayı yazıma yaptığımız etkinliklerden bahsederek devam ediyorum.
Bir önceki yazımda dalıştan bahsetmiştim ölmeden önce yapılacaklar listenize mutlaka deniz altı keşfini eklemelisiniz. Su altı dünyası öyle zengin ki unutamayacağınız bir görsel şölene tanıklık edeceksiniz. Büyüleyici anlar yaşayacağınıza eminim.

Bu yazımda da otelimizde akşamları yapılan vatoz besleme etkinliğinden bahsedeceğim.
IMG_4253.PNG

Otelimizde pazartesi- çarşamba-cuma akşamları ücretsiz aktivite olarak vatoz besleme etkinliği vardı. Bu etkinliğe katılmak için çok hevesliydim.

Vatozları kendi elleriyle beslemek isteyenler teker teker rehberin yanına gidiyor ve rehberin verdiği balığı kıyıdan vatozlara yediriyor. O alan spot ışıklarla aydınlatılmış. Aktivite çok basit ve eğlenceli. Vatozlara köpek balıkları eşlik ediyor. Bu etkinliğe katılmak istemezseniz bile kıyıda onların dansını mutlaka izleyin, izlemek bile çok keyifli.

Tatilimizin ikinci günü annemle telefonda konuştuğumuzda anne vatozlarla yüzüyorum çok güzel dediğimde annemin ilk tepkisi vatozların kuyrukları zehirli kızım sen napıyosun olmuştu😂

Ben şimdi onları besleyecektim, evet bunu da denemeliydim 🙈

DSC_0094.JPG

Deniz kenarına gittiğimde bir süre hiç vatoz gelmedi.Köpek balıklarını mı beslesem diye bir ara aklımdan geçmedi değil nasıl bir cesaret geldiyse 😂 Rehberin uyarısıyla kendimi durdurdum.
Daha sonra karnı acıkıp yanımıza gelen bir vatozu besledim ve ona dokunmak istedim =)

Benim için çok güzel bir deneyimdi, unutamayacağım anlar arasında bu da yer aldı.

Maldivlere tatile gitmeyi düşünürseniz bu deneyimi sizde yaşamadan dönmeyin. 🙋

Sort:  

Gerçekten farklı bir deneyim herkese nasip olmaz..Cesur davranarak keyfini çıkardınız anlaşılıyor. Vatoz beslemeyi not ettim ama ben o kadar uzaklara o kadar saat uçamam herhalde :[

Hiç öyle demeyin,önceki yazılarıma göz gezdirmenizi çok isterim belki sizi biraz cesaretlendirir=) Uçakta zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile. Uzun süre uçmak beni de ürkütüyordu biz aktarmalı uçuş gerçekleştirdik.Bunu size de tavsiye edebilirim.
Yapamam deyip kendinizi bazı şeylerden mahrum bırakmayın, sevgiler 😊

Congratulations @gizemk! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61209.23
ETH 2940.40
USDT 1.00
SBD 3.73