You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Sanat'sal ve #Harika içerikleri Oylama

in #tr6 years ago

tabi çok haklısınız inanın ben de farkında değilim Hatta baktım dün de öyle göndermişim gün içerisinde telafi ederim mutlaka

Sort:  

Telafiye gerek yok ;) Normal devam edelim kafi..

teşekkür ederim powerınız düştüğünde bana geri dönüş yapmayabilirsiniz.sorun olmaz nitelikli postları bu şekilde değerlendirmeniz benim için yeterli hesaplarınız kuvvetli daha etkili olması da benim için kafidir
Böyle faydalı projelere karşılıksız her zaman destek olmaya çalışırım .Şayet olurda herhangi bir çalışmanızda ihtiyacınız olursa iyi derecede fransızca orta düzey ingilizce bilirim .elimden gelen desteği yaparım
Tekrar selamlar kolay gelsin

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64117.78
ETH 3112.19
USDT 1.00
SBD 4.23