Yarışma Sonucu Belli Oldu...

in #tr6 years ago (edited)


Beklediğimizden daha fazla katılım ve ilginin olduğu #turkcebilim 1. yarışmasında İlk 3'ü seçtik. Yazılan yazıların hepsi de tam da görmeyi arzuladığım gibi herkesin kendi dili ve düşüncesinden 'Bilim Nedir?'i anlatıyordu. Ancak bazı yazılarda kurallara uymama (banner koymama) vb. gibi ufak tefek bazı sıkıntılar yaşanmıştı. Bu ilk yarışmanın hatrına onların büyük bir çoğunluğunu görmemezlikten geldik ve onları da değerlendirmeye aldık. Değerlendirmede @quraturk 'tan yardım aldık. İçerikleri ise kendim değerlendirdim.

Elde edilen sonuçlara göre İlk 3 şu şekilde oluştu.

- Yarışmanın 1ncisi @doctorbishop : Raynaud olana kadar yazalım :)

- Yarışmanın 2ncisi @cashthekush : TÜRKÇE BİLİM FESTİVALİ

- Yarışmanın 3ncüsü @cyberyunus : Bence Bilim, Ya Peki Sence Bilim?


Yarışmaya katılan herkese #tr ve #turkcebilim tag'lerini destekledikleri için kucak dolusu sevgiler. Yarışmaya katılan bütün postları kendi hesabımdan oyladım. İlk 3'e girenleri @quraturk trail ile oyladı. Yarışma ilan postunda belirttiğim tüm sponsorlar da postların 7 günlük süreleri bitmeden, ilk 3'e giren postları oylayacaklar. Bu konudaki çabaları ve ilgisi için @ruen'e bir kez daha teşekkür ediyorum.

Bu yarışma ve etkinliklerin devamı düzenli olarak gelmeye devam edecek. Lütfen #turkcebilim projelerine katılmayı, #turkcebilim'e yazmayı ve #turkcebilim okumayı ihmal etmeyin.

Kaynak

BU NOKTADA!!

Siz değerli takipçilerim ve #turkcebilim takipçilerinin bir önemli hususta dikkatinizden kaçmış olabileceğini düşündüğüm bir nokta var. O da diğer postların upvote'lanması ve yorum yapılması. Bu konuda çok geride kaldığımızı ya da hemen hemen hiç bir şekilde diğer #turkcebilim postlarını (bir kaç hesap haricinde) çok da fazla upvote'lamaya yanaşmadığımızı gözlemliyorum. Örneğin gerçekten en az 100 upvote alabilir diyebileceğim bir kaç post'un 0.01 $ 'da ve yalnızca 4 upvote'da kaldığını görmek benim içimi burktu açıkçası. #turkcebilim severler ve #turkcebilim takipçilerinin diğer insanların yazılarına ve emeklerine önem verdiğini özen gösterdiğini biliyorum ve bunun diğer insanlara upvote ve comment'le gerçekleşebileceğini düşünüyorum. Lütfen #turkcebilim etiketi altında yazılan bilimsel içerikli yazılara upvote verip etkileşime girelim. Her zaman dediğim gibi biz hep birlikte güçlüyüz...

turkce.png


animasyonum.gif


Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.


Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz.

Öncelikle sponsorlara @quraturk ekibine ve size çok teşekkür ediyorum. Arada keyfine yazdığım bilimsel içerikler benim için daha bir hevesle yazılan yazılara dönüştü. Keza okumak da ayrı bir keyif. Seçilen diğer arkadaşları da tebrik ediyorum. Sınavlar bitsin ben de daha çok ilgileneceğim :)

Sınavlar bitmez. Sınav, bitmeyen bir olgudur.

seçilen arkadaşları tebrik ediyorum:)

tüm yazıları okudum, böyle bir etkinliği başlatıp böyle güzel yazıların yazılmasına vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim..🤗

Congratulations @gokhan83kurt ! You received a 35% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.
*For those who want to join the growing community, get your free account here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post for max vote.
Steemit reputation score above 25.

If you would like to delegate to the Kryptonia Upvote Project you can do so by clicking on the following links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP , 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Seçilen ve katılan tüm yazarları tebrik ederim. Ayrıca seçildiğim için de ayrı mutluyum. Destek veren tüm sponsorlara çok teşekkürler. #turkcebilim etiketine elimden geldiğince değer katmaya devam edeceğim 👍

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

kazananları tebrik ederim #turkcebilim harika bir yarışmayla giriş yaptı. :)

Seçim çalışmalarınızdan dolayı sizlere ve ekibe çok teşekkür ederim :)

Kazananları tebrik ederim, herkesin eline saglik.

haaarika yazılar :)

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 35.17% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61451.22
ETH 2929.56
USDT 1.00
SBD 3.65