Günlük 07/06/2018

in #tr6 years ago

Ramazan yaramadı pek.

GÜNLÜK.png

Karmakarışık oldu herşey. Uyku düzeni altüst oldu, yapmak istediklerimi yapamadım.

Her zamankinden daha çok ufak tefek işleri erteledim ve şu anda önümde bir dağ gibi bekliyorlar.

Salına salına günümü geçiriyorum gibi geliyor.

Akşam ya iftara davetli oluyorum ya da misafirlerim oluyor. Tabi ayrılmak pek kolay olmadığından genelde gece yarısına kadar vaktimi öldürmüş oluyorum. Sonrasında sahur telaşı veya az da olsa işlerimi kontrol derken sabah oluyor. 6-7 gibi yatıyorum, sonra da 11 gibi kalkıyorum.

Yorgunluktan ne uykumu almış oluyorum ne de kendimi işe verebiliyorum.

Artık yeter dedim ve biriken işlerimin hepsini not alarak, ufak tefekleri aradan çıkardım.

Şimdi de kalan işlerimi toparlayıp devam edeceğim. Ramazan bitmeden düzeni oturturum muhtemelen.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(Scarlet_Letter)

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

Aynı durumlar sayılır tek fark sabah erken işe gidip normal hayata dönüyor olmam :) ama halsizlik ve susuzluk zorluyor. Şimdi de yemek yapmam lazım ama yorum yapıyorum 😂
İftara yorum çorbası, upvote salatası ve link yemeğim hazır

O yemekten bana da lazım ama yemek hep tatlı olmuş oluyor bir de flag atarsan yemeğe tam olur, tuzu eksik olmasın 😄

Bu insanlar aç aç, nereye yorum yazacaklar bunlar 😄

o karikatür geldi gözümün önüne ve hiç gitmiyor sayende:))

Hangi karikatür o, benim aklıma video geliyor nedense 😄

hangi video o:)
dediğim şey bu:)
nedense bana whatsapptan çok atılıyor:))

hahaha bunu haberlerde izlemiştim:D

Flag atmaktansa yemeği tuzsuz yemeğe razıyım kim olursa olsun elim gitmez flaga, bana atsalar bile atamam . Flagsız da doyarım ben 😃

Çeker giderim daha iyi ;)

ben flag'a flag demem.. ya o başka bir şeydi galiba:))

Sahura da resteem i unuttun 😄😄😄😄güldürdün beni Süpersin @baycan sabredin arkadaşlar sunun surasinda ne kaldı 😊 rahmetli Şaban "Kemal Sunal"ımızın dediği gibi salı sallanır çarşamba çarşafa dolanır perşembe perisanlik cuma mübarek gün cumartesi pazar tatil derken geçiyor hepsi 😀çok yaşayın emi @sudefteri @goktug0814 @

Evet az kaldı ya, bugün çıkınca 6 gün 😄

özlü sözlere doydum yemek de neymiş:D
gideyim de biraz su içeyim:))

Özlü sözler de en az şu kadar iç serinletiyor ama @sudefteri ;)

öyle:))

:)) aç kalmadın umarım, onlar karın doyurmuyor da🙆‍♀️

onlar olmadan da karın doymuyor 😄

@sudefteri aç yaşanmıyor elbette, mutfağa bir girdim, bir saatte dediklerimin hepsini yaptım yedim iftarda afiyetle 😃.

@love-life günler öyle böyle geçiyor hep bir koşturmaca ile hayat geçiyor ...😃

afiyet olsun, baya hızlısın maşallah🙆‍♀️

Yeter ki güzel geçsin can kurban böylesi tatlı telaşlara @baycan 😊

bana da yaramadı :(
genelde erken yatıp erken kalkan biri olarak geç vakitlerde uyumak tüm dengemi bozdu:)

pineal önemli onu kaçırıyorum, caanım Poirot duysa kızardı gri hücrelerimi öldürüyorum diye🙆‍♀️
saçmalamama sebep oluyor bile şu an:))

:D :D
iyi güldüm :D

iyi bari bi işe yaramış:D

yaramaz olur mu hiç 😄

Get your post resteemed to 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

bunda da vardır bir hayır. zaten şurda ne kaldı ki :)

evet ya , bitmek üzere :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61136.19
ETH 2969.45
USDT 1.00
SBD 3.64