Günlük 14/05/2018

in #tr6 years ago

Gün geçmiyor ki günden güne gün ışığından yararlanarak güne uyanıp günlük tutmayı gündem haline getirmeyeyim.

Ama tabi her gün bu işlemi yapmak da pek kolay olmuyor.


GÜNLÜK.png

ayrac1.png

Spora başladım ve 3 günde 2 kg zayıfladım ama bu sefer de çok fazla acıkıyorum. Önceden yemek yemeyen ben her an yiyesim geliyor, özellikle akşamları. Onu da azaltabilirsem iyi olacak derken Ramazan ayı geldi çattı. O durumda da sadece akşam ve gece yemek yiyeceğimi düşünürsek biraz garip bir yaklaşım olacak.

Şimdi hem oruç hem spor zor olsa da yapılacak.

2 ay içinde geçen sene verdiğim kilo kadar vermek istiyorum.

Kondisyon artışı ile ağırlıkları arttırmaya başladım. Vücut öncekilere daha çabuk alıştı, pek ağrım yok.


ayrac1.png

Steemit'e başladığımdan beri vaktimin büyük kısmını buraya harcamaya başladığımı farkettim, buna biraz ara veriyorum artık ama düzenli içerik üretmeye çalışacağım yine de.

Arada kendime tatiller veriyorum, 2-3 gün sonra İzmit'te bir iş görüşmem var, oradan Yalova'ya geçeceğim. Sonrasında İstanbul'a bir arkadaşımı görmeye gideceğim ve biraz kafamı dinleyeceğim.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

güzel muhabbetler olsun deniz akşamlarında...

Muhabbetin keyfi çıkacaktır öyle, teşekkürler.

This post has received a 0.05 % upvote from @drotto thanks to: @golge.

Merhaba @golge ,
Günlük yazmak, içinde bulunulan zamanda zor olsa da, ilerleyen yıllar için müthiş bir birikimdir. Tebrik ederim. Bu arada bu kadar yüksek skoru nasıl yakalayabiliyorsunuz fazla bot kullanmadan. Selamlar.

spora ramazanda başlaman kötü denk gelmiş bence spor salonuna oruç olmadığın saatlerde gitmelisin

ramazanda oruç tutarken zayıflarsın hocam.. spor yapıp yorulma. bizim bi hoca vardı üniversitede.. "spor sağlığa zararlıdır "derdi.. :) tabi burada aşırıya kaçmış spordan ve profesyonel spor yaparken tüketilen hormonlara etki eden ilaçlardan kaynaklı hastalıkları ima ediyordu :)

Ne güzel plan proğram yapmışsınız. İyi tatiller size.

This post has received votes totaling more than $50.00 from the following pay for vote services:

minnowbooster upvote in the amount of $231.70 STU, $324.99 USD.
flagship upvote in the amount of $0.52 STU, $0.73 USD.

For a total calculated value of $232 STU, $326 USD before curation, with a calculated curation of $58 USD.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform and is by no means a judgement as to the quality of this post.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87