Hikayeye Devam Et #2

in #tr6 years ago

Geçtiğimiz günlerde Kuşadası ekibi yeni projelerini sunmaya başladılar. Fotoğraf, caps, şiir yarışması gibi projelerin yanında en çok dikkatimi çeken ise Hikaye'ye Devam Et projesi idi. O gün çok yoğun olduğum için katılım gösteremedim ama yazılan bütün hikayeleri okudum.

Gönlümden geçen 3 hikayenin dereceye girmesi daha çok hoşuma gitmişti. Bir sonrakine ben de bir şeyler karalamak istiyorum demiştim. Ödül istemediğim ve discordlarda kayıtlı olmadığım için hikayemi buradan paylaşmak istedim.

Yarışmaya ve hikayenin öncesine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Kaynak(Raventhorne)

ayrac1.png

John Cody Kasabası’na giden yolun üstünde bulunan Yellowstone’a geldiklerinde kötü bir şeyler olacağını hissetmişti. Billy ve Sam ile tanışmadan önceki gece de yine aynı şekilde gökyüzünde bir yıldızın kaydığını ve sol kolundaki yaranın durduk yere sızlamaya başladığını fark etmişti.

Yüzüne doğru esen küllerden üzerine sinen ağır duman kokusu genzini yakıyordu. Gözlerini açmaya çalışıyordu ama sanki göz kapakları birbirine yapışmış gibiydi. İstemsizce elini RugerSuperBlackhawk marka silahına doğru atmak istedi ama elini de kıpırdatamıyordu. Acıyan sol eline aldırmadan gözlerini sildiğinde üzerinde Billy’nin cesedini fark etti. Gözkapaklarına sızan şey ise onun pıhtılaşmış kanıydı. Cesedi üzerinden iterek elini kurtardı ve silahını sıkıca kavradı. Genzini yakan duman ve kan karışımı kokuya daha fazla dayanamayarak öksürmeye başladı.

“Kim var orada” diye gelen sese refleks olarak iki el ateş etti ve beyaz yayvan şapkalı adam Sam’in yanına yığılıverdi. Sam’in cansız bedenini gördüğünde her şeyi hatırlamaya başladı.

Gecenin karanlığında uzaktan gelen iki atlıyı fark ettiğinde Billy’e Sam’in o gün yaptığı dahiyane planı anlatıyordu. Sam ise eline aldığı odun parçasıyla ateşi karıştırarak yapbozun eksik parçasını çözmeye çalışıyordu.

John gelen atlıların iyi niyetli olmadığını anladığında boşluğa iki el ateş edebilmişti sadece. Her şey o kadar hızlı ve ani olmuştu ki öncelikle Sam’in ona şaşıran gözlerle bakarken arkasından gelen atlıları fark etmeyip sırtından yediği iki kurşunla yere yığılışını, sonrasında ayağına denk gelen kurşunlarla diz çöküşünü, kulağını sıyıranla birlikte birkaç merminin de hemen sağ arka tarafında bulunan Billy’e isabet edişini, sonrasında Billy üzerine düşerken kendisinin de kafasını taşa vurmasını hatırlıyordu.

Gelen atlıların yüzünü net görememişti ama silahın sesinden gelen kişinin efsanevi katil Jesse James olduğunu anlamıştı. Peki yanındaki kimdi? Sam’in yaptığı plandan başkalarının da haberi olması gerekiyordu ki o gece orada olduğunu bilip saldırsınlar. Yoksa bir sonraki gün Jesse James’i yakalamaları çok kolay olacaktı.

Az önce vurduğu kişinin Jesse James olduğunu umut ederek fırladı yerinden ama yalpaladı. Ayağına yediği kurşun canını acıtmıştı. Vurduğu kişi arama ilanlarındaki resme hiç benzemiyordu. Sonra gelen kişinin arabasını fark etti, sadece evine dönmek üzere olan bir çiftçiydi. Sam ve Billy’nin cansız bedenlerine bakarken gözlerinde yaşlar birikti.

Bundan sonra Sam’in planını tek başına yerine getirmeliydi ama nasıl? Acaba Jesse James yarın yapacağı soygun sırasında onu yakalayacaklarını nereden öğrenmişti? Acaba kendilerini öldürdüğünü düşündüğü için yine soygunu gerçekleştirecek miydi? Eğer öyle ise Sam’in planını yine uygulayabilirdi.

ayrac1.png

Banka arabasını köprüyü geçtikten sonra patlatarak ele geçirmeyi düşünen Jesse, Yellowstone köprüsünden geçmeden önce devrilen at arabasını uzaktan gördüğünde neler olduğunu anlamamıştı. John Sam ve Billy ile birlikte bölgeyi iyi analiz ettikten sonra planın nasıl işleyeceğini anlamıştı. Güzergahı kendilerine her zaman yardımcı olan Şerif Carter’dan öğrenmişlerdi.

Jesse James’in şaşkınlığını fırsat bilen John bulunduğu çukurdan çıkarak silahındaki tüm mermileri üzerine boşaltmıştı. Azılı katilin yere düşüşünü görmüş ve arkadaşlarının intikamını aldığını düşünüyordu. Son anda arkasından gelmekte olan atlıyı fark ettiğinde ise yüzündeki gülümseme derin bir iç çekmeye dönüştü. Tek el silah sesiyle yere düşerken artık çok geçti. Şerif Carter azılı katil Jesse James ile iş birliği içindeydi ve Sam’in planını da ona o anlatmıştı. John ölmeden önce Sam ve Billy ile yaşadıklarını hayal etti, intikamlarını alamadığı için gözleri açık bir şekilde yere yığıldı.

Son gördükleri ise aydınlık olan masmavi gökyüzünde üç yıldızın art arda kayması oldu.

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

güzel olmuş eline sağlık..🙆‍♀️

neredeyse John'a üzülecektim merhametliymiş meğerse bizim kerata:))

ummadığın taş baş yararmış Şerif pisliğin teki çıktı Rıza Baba:/

Teşekkür ederim, olaya herkes aynı pencereden bakıyordu. Biraz farklılık getireyim dedim :))

güzel olmuş değişik bir bakış açısı iyi geldi:)
keşke yorum olarak konuda da görebilseydik:)

Yorum olarak da attım :))
Bir sonraki sefere erken bitirirsem belki birileri devam eder ve o da birinci olursa uzun bir hikaye okumuş olur insanlar :))

yalnız o zaman herkesi öldürme de devam ettirecek bi olay kalsın :)

Benim hayal dünyamın çok çok dışında bir hikaye olmuş ellerine sağlık abi çok beğendim :) Değer verip etkinliğe katılmış olman bile mutluluk verici :)

Olaylara farklı açılardan bakmayı seviyorum, teşekkür ederim beğendiğin için :))

Elinize sağlık hocam, Kuşadası ekibinin projeleri son zamanlarda çok daha eğlenceli olmaya başladı. :D

Aynen öyle, herkese hitap eden proje sayısı artmaya başladı. Güzel gelişmeler TR için :))

Hocam sanki #tr de bir isteksizlik hakim, siz ne düşünüyorsunuz?

Pek ilgilenmiyorum artık ama steem in düşmesi, yazların gelmesi falan çok normal şeyler bence :))

Hocam sizin şu appc yatırımınız ne oldu sorması ayıptır.(ayıp olsa da sormaktan çekinmeyeceğim.)
:D

:D Bugün sevinçliyim o yüzden aslında, dün gece uykuya dalmadan bakayım demiştim. Tam o anda pump a denk gelmişim ve elimdekilerin hepsini güzel bir fiyattan satarak karda kapattım portföyü. Sadece biraz zaman kaybettirmiş oldu bana.

Teşekkürler sorduğun için, neden ayıp olsun ki :))

Merak ettim hocam, bu aralar fırsatlarla dolu pumplar vardı. Dün bir de SYS coinle ilgili bir olay olmuş. 96 btc ye satılmış felan, bu tarz haberler var. Nedir olayın gerçeği?

Yükselişin habercisi gibi görünse de yine de dikkatli olmak gerekiyor.

Senin hikayene devam ederim diye meraklı gözlerle baktım ama "siz kimsiniz benim hikayeme devam edeceksiniz hadsizler"dercesine bir son olmuş :D:D

Hiç aklımdan geçmemişti ama hakikaten öyle olmuş :D

Bir dahaki sefere devam edilebilir bir hikaye yazmayı denerim :))

Lütfen rica ediyorum. Senin yüzünden keyifsiz katıldım yarışmaya :D

Ne keyif ne keyif, buraya yazdıktan sonra yazdıysan o hikayeyi helal olsun sana :D

Öyle yaptım abi de neden :) cidden seninkine devam ederim diyordum. Hatta senin içerikten girip önce hikayeyi okudum

O kadar hızlı ve güzel yazabiliyorsun demek oluyor bu işte, alkışı hakediyor :))

Tamam bir daha ki sefere biraz ucu açık bırakırım. Beğenirsen devam edersin o halde :))

Yazarken hikaye şekilleniyor sonra üst kısımlarda değişiklik yapıyorum. Düşünmem gerektiği zamanlarda bırakırım zaten. Kitap yazmaya çalıştım biliyorsun. Spontane şekilleniyor :) teşekkür ediyor ve bekliyorum :)

İyiler ölür , kötülük kazanır minvalinde bir son.☺ @doctorbishop 'a katılıyorum son noktayı ben koyarım, sözümün ustune soz söyletmem durumunda olmuş..😃 Kaleminize sağlık..

Teşekkür ederim, kelime sınırı olmasa biraz daha uzatarak farklı bir son yazabilirdim ama hikayenin bitmesi her zaman daha iyi olur diye düşünmüştüm :))

Congratulations. Keep up the good work.

Thanks.

Güzel olmuş. Böyle yeteneklerim olmadı.

Teşekkür ederim, nedense ben yazdıklarımı beğenemiyorum :(

Anlatım çok akıcı ve güzel olmuş. Emeğinize sağlık hocam.
Vaktim olsaydı ben de katılacaktım ama olmadı.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

@golge you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05