You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yazamamak busy

in #tr6 years ago

Yazamıyorum dediğin halde çol güzel duygular aktarmışsın. Zaman zaman insanda tutukluk olabiliyor. Yazında paylaştığın gibi dinlenmen gerekiyor demekki. Ama yazma şeklini seviyorum.Karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi.Anılarını çok beğendim.Üniversiteyi kazandın sonra yolun Çin'e nasıl düştü? Bununla ilgili yazabilirsin?Beklemedeyim. Emeğine sağlık.

Sort:  

Öncelikle düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Bir süre dinlenmek en iyisi sanırım.
Ben de okurken de yazarken de sohbet havasında olmaktan çok hoşlanıyorum. Bana daha samimi geliyor.
Üniversite ve Çin ile ilgili anılarımı ileride paylaşmayı ben de çok istiyorum. Şuan hazır sayılırlar demlenmeye bıraktım. Servise hazır olduğunda yazmaya başlayacağım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71452.56
ETH 3843.99
USDT 1.00
SBD 3.44