Regürjitasyon

in #tr6 years ago (edited)

Göğsüm gök,

Omrum ova,

Buraların bir anlamı yok,

         Huzuru ararken

Buraların bir anlamı yok,(olsada)

         Cebimde şiirin gezerken

Buraların bir anlamı olamazdı,

        Bütün düşlerin su tahtasıyken.


 Mersin otobanındaydım.Saatlerdir,yazın sıcağında otostop çekiyordum.Otobanda otostop çekilmemesi gerektiğini daha bilmiyordum.Üstelik hava da kararmaya başlamıştı ve benim ne yapacağıma dair en ufak fikrim yoktu.Ama olsun içimde hobo romantizmi,arkamda unutmak için kaçıp geldiğim güzelin yüzü vardı.Beyaz bir şahin, yanımdan geçerken hafif yavaşladı,camdan biri sarkarak bağırdı"Amına koduğum salağı,nah alırlar seni buradan".Atletli ergen haklıydı nah alırlardı beni oradan.Olduğum yerden ayrılma kararı aldım,ileride otobana katılan bir yol vardı,belki oradan gelenler daha yavaş çıkacağı için, beni fark edip dururlardı.Bir yandan yürüyor, bir yandan arkama bakmadan otostop çekiyordum.Yanımdan geçen araçlardan biri fren yaptı,otuz metre ilerde ancak durabildi.Koşarak gittim,kendimden büyük çantamı-bir cahillik daha  otostopa, olabilecek en küçük çanta ile çıkılır-bagaja attım,arka koltuğa geçtim.Muhabbetleri iyi,gençten iki tane elemandı.Mersin´de tattoo stüdyoları varmış, ne garip,gitmek istediğim yere çok yakındı,bildiğin kapısında inecektim.Teneke kutuda soğuk kahveyi pet bardakta ikram etti biri,ne garip,kahveyle birlikte klima, o terin sıcağın üzerine doğmak gibiydi.Dönüp camdan dışarı baktım,yolu izlerken kendimi Jack Kerouac gibi hissediyordum.Güneş ormanın üzerine batıyordu,müthiş bir görüntü vardı,turuncuyla yeşilin kavuştuğu yerde bir an huzuru hissettim.Tam o zen anında,güzelin yüzü geldi aklıma, beraberinde kaybetmenin asitli tadı, boğazım yanarken fikrimin gözleri dolmuştu.Hala bir güzelin göz kenarını düşünürken, huzuru bulmamım imkanı yoktu.Bütün bu çaba ne içindi.



photo source:https://www.pexels.com/photo/mountain-ranges-during-golden-hour-694636/




Sort:  

Thanks

Mükemmel olmuş eline sağlık . Senin kadar olmasa da bende deneme türünde ve bilim kurgu türünde acemice yazmaya çalışıyorum.Destek olmak istersen profilime bakarsan çok sevinirim .iyi akşamlar

Teşekkürler dostum.Elbette bakarım

Bu güzel yazı için teşekkürler, fakat otostop çekmek ne kadar doğru bilmiyorum şimdiye kadar hiç çekmedim açıkçası korkarım, dünya hali ipsizi, sapsızı çok insanın başına her şey gelebilir. Sen şanslıymışssın birde akşam vakti iyi cesaret, cesaretinden dolayı kutluyorum

Teşekkürler dostum.Benim başıma şu ana kadar bir iş gelmedi ama dediğin gibi dünya hali,başkasının vicdanına kalmış durumdasın.Yalnız bir yere varmak değilde yolda olmanın,yeni insanlarla tanışmanın kendine has bir keyfi var ki bu yüzden bence herkesin daha gençken yapması gereken şeylerden biri olduğunu düşünüyorum.

This post has received a 9.15 % upvote from @booster thanks to: @gullyfoyle.

@gullyfoyle, enjoy the vote!

Have you claimed your FREE Byteballs yet? Check out this post on how you can get $10-80 just for having a Steem account: https://steemit.com/steem/@berniesanders/get-free-byteballs-today-just-for-having-a-steem-account-usd10-80-in-free-coins

This post has received a 4.59 % upvote from @boomerang.

Congratulations @gullyfoyle! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

You got a 15.46% upvote from @upme thanks to @gullyfoyle! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Follow for Follow!!
Do like my post and help me grow!!
Tip for U - > https://steemit.com/lensdistortion/@vishal2202/distortion-in-photography

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55