Hevesim Kaçtı

in #tr6 years ago

Buraya düzenli içerik giriyorum ne oluyor. Harcadığım emeğin karşılığını alabiliyor muyum? Kimin için çalışıyorum. İnan bilemiyorum. Artık bu mecrada sadece eğlenmek için varım.

Zamanımın büyük çoğunluğunu burada harcıyordum. Burada harcadığım zamanı daha faydalı işlerde harcayacağım.

Gördüğüm güzel postlara upvate veririm . Arada uğrar yazarım. Sevgiyle kalın.

Sort:  

Hevesin mi kacti? hevesini kaciracak ne yaptin, ya da sana neler yapmalarina izin verdin de kacirttin? hevesin kacti onun yerine ne geldi? zamanini burda mi harciyordun? harciyordun kelimesi zaman ile hic uyusmuyor, uyusturulmuyor kacan zamanla heves. biryerlerde zamanini biriktirdigin bir zamanligin mi var? hani sakla zamani gelir zamani gibin mi? bence hic harcama zamanini, tamamini biriktir. zamanim yok diyenlere zaman kiralarsin ozaman. bazen benim hevesim de kaciyor, senin yazini okuyunca süphelendim, acaba bu kacan hevesler hepsi biryerde bulusup alem mi yapiyor dersin? kafam karisti, aklimi kaciricam...cogu insan aklini niye kacirmiyor biliyormusun? olmadigindan. sen aklina sahip gir cik, gerisi fani seyler.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71