Uzun bir aranın ardından

in #tr5 years ago

Uzun bir zamandır steemit ile aramız mesafeliydi. Uzaya falan çıktım işte... Galaksiler arası yolculuk falan yaptım. Hiç bilmediğim bir gezegene indim. Orada esir düştüm Sonra çarşafla hapishaneden kaçtım, dünyaya geri döndüm. Falan filan derken şimdi tekrar Aranızdayım.

Sort:  

Congratulations @guyruli! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Ne getirdin bize hocam? Uzay pişmaniyesi, Mevlana şekeri var mıydı orada da? :)

Uzay pişmaniye falan yoktu da çok şey getirdim. İlerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım. :)

baya uzun mesafeler katetmişsiniz hocam :) iyi yolu bulmuşsunuz ;) hoş geldiniz.

Hoş buldum. Teşekkür ederim. Bazen giderim böyle...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99