Kim bu Kostok ?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba ben Hain Kostok.

Bu kullanıcı adı arkasındaki kişiye gelecek olursak, 33 yaşında İzmirli evli bir adamım. Mesleğim yazılım geliştirme. Yaklaşık 10 yıldır bir ar-ge firmasında uygulama yazılımları geliştiricisi ünvanı altında çalışmaktayım.

Web, mobil, windows farketmez alınan projenin niteliğine göre çalışma alanım değişkenlik gösterebilir. Son zamanlarda Xamarin ile uygulama geliştirmekteyim.

Piskopat şekilde bisiklet sevdalısıyım ki zaten eşimle orada tanıştım. Evrim, evrimsel biyoloji, son zamanlarda ekonomi olmak üzere bir sürü kitap okuyorum. Kitap okumayı çok severim.Ayrıca kripto paralar ile yakından ilgileniyorum. Madencilik yapmaktayım.

Peki neden Hain Kostok ? Çocukluğum Tarkan filmlerini izlemekle geçti. Her seferinde Kostoğun Tarkan tarafından kılıçtan geçirilmesini izledim. Belki de Tarkana bir ipnelik olsun diye bu ismi seçtim. Salakça evet ama seviyorum bu adamı :)) Bu arada Kostok karakterinin asıl adı Türk sinema tarihine çok emek vermiş olan Bilal İnci'dir.

Vakit buldukça burada yazmaya devam edeceğim. Esen kalınız.

Sort:  

Welcome to Steem, @hainkostok!

Welcome to Steem, @hainkostok!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 3043 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus 2.17.8 : Rewards and Links tabs on Busy.

hoşgelmişsin @hainkostok so say we all

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62062.59
ETH 3002.04
USDT 1.00
SBD 3.77