Sanrı Tanrısı - Bölüm 4 [Bilim-Kurgu Hikaye]

in #tr6 years ago

Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3

Bölüm 4

-Evet sevgili Bora nasıl yapıyorsun anlat bakalım.Bu odanın her yerinde sinyal bozucular var.Yapmaya çalıştığın şey burada işe yaramaz.

-Şahsım hakkında yeterince bilgi sahibi olduğunuzu zaten söylememe gerek yok. En iyisi hikayemi anlatayım bu iş fazla uzun sürmesin.Bundan tam yedi sene önceki yaşadığım trajediyi hatırlıyorsunuzdur.

-Yirmi bir askeri öldürdüğün deneyi mi söylüyorsun ?
-O askerleri ben öldürmedim seni salak herif.
-Ağır ol bakalım salak dediğin adam bu akademideki en zeki insanlardan biridir.
-Gerçeği bilmeden ahkam kesmek salaklıktır.
-Lütfen laf kavgasını bırakabilir miyiz ?

-O deneyde kullanmak istediğimiz prototip türünün ilk örneği olan bir cihazdı.Cihazın geliştirilmesi tamamen benim tarafımdan yapılmıştı.Bu cihaz milimetrenin yüz binde biri büyüklüğünde nano robotları beyne ileterek, oradaki elektriksel aktivite örüntüsünü bize iletiyordu.Dolayısıyla askerlerin tamimiyle, beyindeki düşünceleri ile birden fazla işi yapmayı hedeflediğimiz süper insan modelini geliştirmeye çalışıyorduk ve bunda da başarılı olduk.

-Trajedi ?

-Dinlerseniz anlatıyorum. Bu deneyi üç aşamalı gerçekleştirecektik.Aşamalar arasında en az bir ay kadar süre olmalıydı.Çünkü beynin ve vücudun nanorobotlar ile savaşacağından adım gibi emindim.Bir nevi nanorobotlar için vücut antikor üretmeye başlayacaktı.Fakat bu evreye gelmeden birinci aşamanın sonlandırılması gerekiyordu.Aynı gün içerisinde ikinci aşamaya geçmek tam bir felaketti ve bu felaket gerçekleşti.Askerlerin on beş tanesi delirdi, geri kalanı ise komaya girdi.Bunun sorumlusunun ben olmadığımı mahkemede söylememe rağmen bana inanmadılar.

-İkinci aşamaya geçme işini kim yaptı ?

-Birkaç kişiden şüpheleniyorum.Fakat hala daha emin değilim.Bu olay tam dokuz yılımı mahvetti.Hapishaneden çıkınca cihazımı tekrar geliştirdim fakat bu sefer başka bir cihaz ile birleştirme ve deneme kararı aldım.

-Kimin üzerinde denediniz ?

-Sizce kim olabilir ?

Bu durum karşısında Özgürün neredeyse dili tutulacaktı.

-Bir dakika, yani nanorobotlardan aldığınız sinyal örüntüsünü direk şizofreni tedavisinde kullanılan cihazla birleştirdiğinizi mi söylüyorsun ?

-Evet.Ben ne düşünürsem ya da hayal edersem istediğim kişinin zihnine bunu yollayabilirim.

-Olağanüstü !
-Teşekkür ederim.

-Özgür !

Zeki komiser sorgulama kayıtlarını üstlerine izletti.Yaklaşık iki saat amirleri ile konuştu.Üç gün sonra Boranın bulunduğu hücreye girdi.

-Çaldığın paraların peşine düşmeyeceğiz ve seni de hapise atmayacağız.

-Yani ?

-Bizimle çalışacaksın.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56