Şehr-i İstanbul...

in #tr6 years ago

Biraz soğuk olsa da keyifli bir gün geçirdim genel anlamda.

Bu güzel şehrimize gelmişken tabiki de hatıra fotoğraflarıma yenilerini ekledim ve bunları sizlerle paylaşmak istedim :))

Bir rivayet odur ki galata kulesine kimle çıkarsan onunla evlenirmişsin. Çıkmasamda bu kuleye çevresinde tur atarak evliliğe hazır olduğumu hissettirebilirim :)))))

image

image
Galata köprüsünden bir fotoğraf.

Bu şehire gerçekten aşık olmamak mümkün değil.
image

image

Eminönü gelipte balık ekmek yemeden gitmek olmaz diye düşündük. Balık ekmek gayet lezzetli ve birazda kılçıklıydı :)))

image

Hasta olmayı istemediğimiz için bugünlük gezimizi bitirdik son fotoğrafımı otele dönüşümüzde çektim.

image

Umarım fotoğraflarımı beğenirsiniz. Hiç bir kâr amacı gütmeden bu postu yayınlıyorum saygılar ve sevgiler dedikten sonra bu postu bir sloganla kapatmak istiyorum.

                     #### Yolaçık yol-açık #####

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.50
ETH 2910.51
USDT 1.00
SBD 3.59