Ova da yaşam (ekmek yaptım)..

in #tr6 years ago

E2D03108-DFE2-4C28-8EE5-0F59E9864883.jpeg

Annemın de tarifiyle hamur hazırladık önce. Tam 3 yıldır onlardan ayrı yaşadıgım için bulgurla hamur yogurması beni epey şaşırdı. Uzun zamandır yaptıgını ve babamların bu ekmegi cok begendigini söyledi. Resimde ki tombik el bana ait. Küçükken yaz tatillerinde yaylaya anneannemin yanına gittigimimde o ögretmişti bana yufka açmayı. Hala unutmamışım:)

4BB60183-7D02-4D7F-8B6F-4A002504712F.jpeg

İlk önce bu peynirli sıkmaları yaptık. Mersin tarafında sıkma diyorlar ve başka bir adı var mı bilmiyorum:) bu arada hala şebeke problemi yasıyorum telefon çekmiyor ve o yüzden de her istedigimde post atamıyorum

1CF4B065-A82B-44DA-A1F6-D54B0C5C73C6.jpeg

Ekmek (annem mayalı diyor) yapmasında epey zevkliydi başta. Fakat sonrasında sıkılıp kaçmak istedim ama annem son hamur parçasına kadar yaptırdı:) iki gğne kadar konyanın farklı bir bölgesine geçmeyi planlıyoruz. Arı kovanlarını şimdiden taşıdık. Sadece çadırlar kaldı.

O zaman paylaşım yapmak içinde kovanların üzerine çıkıp havaya dogru uzanmam gerekmeyecek:)

Şimdilik hoşçakalın..

Sort:  

Yine güzel bir paylaşım. Ekmek ve sıkmalar harika. Çay ile ne güzel gider :)
Size kolaylıklar dilerim. Tadını çıkartın ;)

Teşekkür ederim:)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99