sevemedim kara gözlüm :)

in #tr5 years ago (edited)

geçen yaz peşpeşe iki ileti dikkatimi çekmişti. ikisi de türkiye'den yazılmış birisi emek verilmiş bir blockchain yazısı, diğeri ise e-5 karayolundan geçen bir kaç arabanın fotografını içeriyordu. blockchain yazısında 32 oy 0.12 $ diğer ileti ise 3 oy 1.28$ idi.

az önce ana sayfada benzer bir durumla karşılaşınca - ki aslında hep böyle - yukarıda anlattığım durum hatırıma geldi.. -tabii bizim ahali gruplamışlar, aralarında top çeviriyorlar .. yaa neyse!

derdim para değil öyle olsa çok farklı bir yol izlerdim. lakin siteye geldiğimden beri bu sistemi hiç sevmedim.

yazmışken edebiyat etiketine de bir katkı olsun, pek edebi olmasa da :)

Adsız.jpg

Sort:  

3 oy 1.28$ ise, orada bir bot vardır :) yani muhtemelen. 3 oya 1.28 iyi kürasyon da verir aslında :))

bakmıştım pek bot gibi değildiler.. canlı kanlı insanlara benziyorlardı :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56