İmkansızdan Gelen Doğum Günü Hediyesi

in #tr6 years ago

Başlıkta da belirttiğim üzere bu yazı bir doğum günü hediyesi üzerine. Öyle bir hediye ki herhangi bir şekilde sesini duyma bile imkanına sahip olamadığım bir arkadaşım tarafından kaderin de yardımı ile gönderildi.

7 ay oldu onu görmeyeli, varlığını hissetmeyeli, konuşup dertleşmeyeli. 7 koca ay! Belki size çok basit geliyor olabilir, kimileriniz belki sevdiklerinizi yıllardır görememiş olabilirsiniz ama can arkadaşımın bizden alınması biraz farklıydı. O şimdi yaşadığım yerden yaklaşık 100 kilometre uzakta. İsmini bile anmaktan hoşlanılmayan bir yerde. Hem de ne uğruna, birilerinin hırsları nedeni ile.

Neyse, uzatmak ve kendimi içinde hissettiğim bu çukura sizi de sokmak istemiyorum. Sadece bugün bana hiç olmayacak bir şekilde doğum günü hediyemi gönderdi. Yanında bir de beni merak etmeyin, iyiyim, dediği bir mektup.

Bugün uzun zamandır hissetmediğim kadar ağlama ihtiyacı hissettim onun bu sürprizi karşısında. Keşkeler ile boğuşurken bu halimi paylaşabileceğim tek yere yazmak istedim.

Sevdiklerinizi arayabiliyorsanız arayın olur mu? Benim yerime konuşun onlarla. Belki onların da güzel bir sözcüğe ihtiyacı vardır.

Sort:  

🖕🏾

Congratulations @hdemir! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70190.79
ETH 3740.89
USDT 1.00
SBD 3.69