Merhaba Dünya!

in #tr7 years ago

6415562-3x2-940x627.jpg
Her ne kadar kendimi hala steemit dünyasına yabancı gibi hissetsem de işin ucunda arkadaşlık ve paylaşım olduğu müddetçe burada olmaktan gurur duyacağım. Kendimi istediğim gibi ifade edebilecek kadar İngilizcem olmadığı için ilk paylaşımımı Türkçe yapmayı tercih ettim.
Ben hdemir, bitmek bilmeyen azmi ile evladı yaşında olabilecek gençlerle üçüncü üniversitesini okuyan, kök saldığı İzmir'i terk etmemek için elinden geleni yapan ve her fırsatta "nasıl yatarak para kazanırım ve bu sayede daha fazla okuyabilirim?" sorusunun cevabını arayan bir kardeşinizim.
İçerik yazarlığı yaptığım için iş dışında yazı yazmaktan nefret eder hale geldim. Bu da neredeyse bir aydan fazla bir süredir kendimi tanıtmamış olmamın en önemli mazereti. Bunun haricinde vaktimi bilumum tembellik yolları araştırarak geçirmekteyim. Geçtiğimiz günlerde bir internet sitesinde izlediğim yabancı dizilerin toplam süresinin neredeyse ömrümün bir yılına denk geldiğini gördüm ve kendimi hayat işte böyle rezil edilir diye tebrik ettim. Düşünün yani işte o kadar tembelim.
Fotoğraf paylaşmayı sevmem, kendim hakkında konuşmak kabiliyetlerim arasında yoktur, reel dünyada insanlar tarafından çoğu kez soğuk nevale olarak adlandırılmışlığım vakidir.
Umarım burada daha farklı beceriler elde edebilirim.
Herkese selamlar.
Bi de para, para önemli tabi!

Sort:  

Welcome to Steem @hdemir I have upvoted and sent you a tip

Congratulations @hdemir! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @myego13 from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Hos geldin.

Hoş geldin @hdemir steemit'e!!

Congratulations @hdemir! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Sen bir kitap yaz ilk alan ben olurum :) okuması çok keyifliydi.
Teşekkürler

@memobi o kadar tembelim ki yazdığım yegane posta gelen yorumları bile 7 ay sonra okuyorum. Sence benim bir kitabı bitirebilme ihtimalim var mı?
Yine de güzel yorumun için teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69849.38
ETH 3709.01
USDT 1.00
SBD 3.73