steemit bence havan'da su dövmek

in #tr6 years ago

aslında merak birazda acaba ne ne olabilir filearmy benzeri bisey olması sebebi ile çok ilgimi çekti pek fazla paylaşım ve pek beğeni de yapan birisi değilim para kazanmak maksatlı amacı ama gözlemlediğim kadarı ile burada gelir elde etmek için sanırım bayağı bir sisteme hizmet etmek gerekiyor balinalar,orkalar,yunuslar felan begenmesi gerekiyormuş bu şahsı geçen kişilere bakıyorum içerikleri geçrekten boş ya mesnetsiz bir sıradan gezi yazısı ya saçma sapan bilindik argümanlar ile kenardan köşeden değşmiş kelime oyunları ile alıntılama yazılar ve kişilerin karşılıklı al gülüm ver gülüm beğeni gücüne göre birnevi takas olayı bu durum eminim benim gibi yeni arkadaşlarında epey moralini ve siniri bozuyordur ama steemit'in bir güzel yanı sistemi kendine karşı kullanmak olabilir mesela coinmarket'de gezerken syscoin ile tanıştım dedim yine filearmy veya steemit gibi yine insanların beklentileri ile oynayan bir kripto aldatmacası diye düşündüm fakat inceledikçe gördüm ki para transferlerinde karsilikli ürün alım satımında hem güvenilir hemde sıfır maliyetli bir blockcahin uygulaması ve gayet mantıklı öyle steemit'deki gibi yok balina yok orka falan filan sacmalıklarıda yok zaten hiyerarşinin olduğu yerde kalite ve özgünlük olurmu steemit bir kere burdan faul syscoin karşılıklı kişiler arası arbitraj ve fiyat farklılıklarından yararlanma açısından birebir bir uygulama güvendiğiniz ve bildiğiniz bir akradaşınız eğer türkiye dışında ise konvertible para birimlerini 10 saniyelik bir dilimde değişim hızı ile takas etmek mümkün ve fiyat farklılığı dengelenene kadar bu işlem aşağı yukarı epey bir kar marjı bırakıyor buradaki gibi balinalara yalakalık ve begenilme çabası yapmaya gerek yok yararlı ve özgün ticari girişimler için çok güzel bir uygulama şiddet ile tavsiye ederim SyscoinHorizontal250.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73