steemit safsatası ve vurgununa karşı alternatif çözümler

in #tr6 years ago

merhaba arkadaşlar ,ben bu steemit'e acayip takmış ve kıl olmuş durumdayım bakıyorum okuyorum yok şöyle paylaşımlardan millet para kazanıyor yok böyle istikrarlı olacaksınız,sabır edeceksiniz ama işin aslı gelin görünki öyle
şimdi steemit puanı var bu puan olması mantıklı fakat uygulaması bir o kadar saçma ve aptalca bu balina,orka,palamut bilmem neyin nesi olanlara bakıyorum çoğu içerikleri hakikattern boş veya çalma insanlar sırf bizimkileride begenir bir kaç dolar kazanırız diye buna göz yumuyorlar olay tıpkı türkiye'deki kutuplaşma ve particliğin global ölçükte dijital platforma taşınması gibi yahu biz türk insanı olarak zaten türkiye'de nitelikli insanların yerlerine iktidar yalakalarının atanmasına bilhassa gençler olarak fitil olmuyormuyuz. eee steemit bundan farkı varmı puanı yüksek adam sana küfür etse bile begeneceksin yalakalığın dijital boyutu buna acayip takmış vaziyettim ve alternatif çözümler ve çareler bulma derdindeyim syscoin baktım inceledim arbitraj işlemleri çok cazip burdaki gibi ne kadar yalakalık yaparsan beğenilme oranın artma gibi bir şerefsizlik yok ama piyasası dar bugün ttps://www.arbitraging.co/ adresinden arbit coini inceledim kripto paradan daha çok bir arbitraj platformu gibi ve anlık arbitraj oranlarına komisyonsuz ve maliyetsiz imkan vermesi çok cazip arbitcoin'in en cazip avantajı arbitrajı sadece kripto paralar ile değil konvertıble dövizler ile yapma şansının'da olması üye olmadan önce teknik danışma hattına canlı destek istedim kar zarar oranlarını karşılaştırmalı bir şekilde işlem imkanı tanıdıklarını istediğim zaman paramı komsiyonsuz anında çekebileceğimi yapacağım işlemlerden hiç bir şekilde komisyon alınmayacağını taahhüt ettiler ve denemeye karar verdim 15 000 tl'lik bir yatırım ile arbitraj işlemlerine başladım dedikleri gibi kar marjı belki çok düşük gibi ama 7-8 saatlik bir emek ile günlük 200-250 tl gibi bir kar etmek çok zor değil buda ayda yatirdiginiz paranın nerede ise %50 sine denk geliyor ve buradaki gibi insanların emeklerini umutlarını beklentilerini sömürüp birde sizi puanı yüksek olanlara karşı yalakalığa şevk etmiyor f-1.jpgf-2.jpgf-3.jpg hem özgün içerik paylaşımı talep edip hemde üreten ve kendine özgü içerik yaratan insanları puanı yüksek kişileri yalamaya teşvik eden steemit'e karşı alternatif çözümler bulan arkaşlar varsa ve paylaşırsa sevinirim

Sort:  

Selam öncelikle . Geçtiğimiz Hafta https://steemix.net/ 'i duyurduk. Steemix , Steemitin Türkçe versiyonudur ve steemix üzerinden paylaşım yapanlar destek oyu alıyor ve SMIX Token kazanıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73