Kriptopara: Steem Sana Ne Oluyor ?

in #tr6 years ago (edited)


Kaynak: steemit.com

Steem' de Son Durum Nedir?


Merhaba arkadaşlar. Markette görüldüğü üzere steem düştükçe düştü. Ben steemite kaydolduğumdan buyana ilk defa 1$' ın altına indiğine şahit oluyorum. Bu yüzden bana tuhaf geliyor. Fakat eski haline bakınca şu halinin bile çok iyi olduğunu fark ettim. Çok önceleri tarihini hatırlamıyorum elimdeki steemleri sbd' ye çevirmiştim. Çünkü bu iki kripto paranın sürekli birbirini geçtiğini gördüm ve sbd steem' i geçince tekrar steem alacağımı düşünüyordum. Fakat çok uzun süre bekledim. Nihayat sbd fiyatı steem fiyatını geçti diye düşünürken. Şuan ikisinin de uzun bir süre düşeceğini düşünür oldum. Bu sebeple elimde hangisini tutmam gerektiğini bilmiyorum. Elimde şuan sbd daha fazla fakat kademeli olarak steem alış emri verdim. Umarım steem 0.1 $ seviyelerini görmez. O zaman elimdeki cüzi miktar sbd ile büyük bir steem alma fırsatını kaçırmış olurum.

Ben steemitten gelen gelirleri borsaya aktarma değil steempowere dönüştürme taraftarıyım. Bu sistemin ilerleyebilmesi için şart. Fakat ne yazık ki elimdeki üç kuruşu steempowere dönüştürmem bana hiç bir şey katmayacak. Ayrıca herkes power down yapıyor ve bir çok kimse özellikle Türk kullanıcılar steempower yükseltmiyor. Bu sebeple Tr tagında başlatılan bir çok proje de askıda kaldı. Bu sebeple yeni proje yapacak kişilere önerim kişilerin hesaplarını kontrol etmeleri ve borsaya steem/sbd taşıyan kişileri tespit ederek bu kişilere oy vermemeleri. İleriye dönük düşünen kişilere yatırım yapılmazsa ne yazık ki tr'de durum düzelmeyecek gibi görünüyor.

Ben kripto parayı steemit sayesinde tanıdım ve aşina oldum. Kripto paranın tarihini incelediğim zaman da bir çok defa dibe vurduğunu görüyoruz. Bu dibe vuruşlardan birinin de bu düşüşler olduğunu düşünüyorum. Herkes de bir tedirginlik var. Farkındaysanız alt coinlerin yükseliş ve düşüşleri genel olarak bitcoine bağlanır fakat bitcoin' in 6000-8000 $ bandında gezmesine rağmen alt koinlerde sürekli bir düşüş görüyoruz. Bunu da bitcoin' i kripto para aleminin güvenli limanı olarak görüşmesine bağlıyorum.

Bunların haricinde gelirlerimiz dolar ile de alakalı ve dolar 6.4 seviyesine ulaşmış durumda. Bu durum kripto para ile uğraşan insanların gelirlerini bir miktar artırır fakat geneli düşündüğümüzde doların yükselmesi satın alma gücümüzü düşürdüğünden doların yükselmesi değil düşmesi gerekmektedir. Umarım her şey iyi olur. Ben uzman bir yatırımcı değilim ve söylediklerim tahminlerimden ibaret. Yatırım tavsiyesi yapmıyorum.


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/08/11/kriptopara-steem-sana-ne-oluyor/

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11