Şiir Serisi #1- Hayat

in #tr6 years ago (edited)

Adsız12.jpg

Hayat, ezelden ebede giden yoldan bir kesit

Senden önce de vardı, senden sonra da olacak

Sana kalmış ister Hüseyin ol istersen Yezid

Unutma, yolun sonunda hesabı sorulacak

 

Söylenen söz kalbin eseridir, onu yansıtır

Ya düşün de konuş kelamı, ya da hiç konuşma

Mazlum zalimden, yiğit namertten daha şanslıdır

Hakk’a giden yoldan çıkıp, kul hakkına bulaşma

 

Şiiri sizler için seslendirdim, dinlemek için: https://drive.google.com/file/d/1_fqUY-cYep8mMyKbOEX1qSzg7XTvxMfj/view


Posted from my blog with SteemPress : http://www.househusband.tk/2018/07/siir-serisi-1-hayat


Sort:  

Çok güzel olmuş. İyi de okumuşsun.

Google'dan seslendirmeyi nasıl yapıyorsun hocam?

Teşekkür ederim hocam. Ses kaydını Google drive hesabına yüklüyorum. Hesapta dosyanın üzerine sağ tık ile paylaş diyorum. Orda link ile paylaş var. O linki kopyalayıp yapıştırıyorum.

Anladım. Google'ın ses kayıt desteği verdiğini düşündüm bir an. Asıl kaynak sensin demek. Teknoloji fakiriyim de ben biraz. :)

Estağfurullah hocam. Bende bugün öğrendim bunu. Deneme yanılma yöntemiyle :)

Kardeşim çok güzel olmuş :)) yine döktürmüşsün :)

Teşekkür ederim :)

Merhaba.
Yazınız @edebiyat değerlendirmesi ile @trliste ve @tryardim tarafından oylanmıştır.
Sevgiler.

Teşekkür ederim

Gerçekten maneviyat dolu bir şiir olmuş emeğinize sağlık hocam

Teşekkür ederim


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95