SONBAHARIM

in #tr6 years ago

1.jpg
Hayatimin son baharını yaşıyordum.
Havalar düzelse de ben hep sonbaharda yaşıyordum.
İlk bahar olduğunda yeni çiçekler çıkarken ben hala yaprak dökuyordum.
Ben soldukça çiçekler açtı.
Ben soldukça çiçekler koktu.
Ben soldukça çiçekler büyüdü .
Ben büyüdükçe yapraklarım büyüdü
Bir umut güneşi bekliyordum.
O sıcacık bakışlarını bekliyordum.
İlk baharın gelmesini bekliyordum.
Ve umudumu kaybedip aramaz olmuştum.
Vazgeçer gibiydim.

Ve karanlıkta kayboluyordum.
Yine umutlarımın bittiği bir gündeydim.
Taaa ki o gözümü kamaştıran ışığı görene kadar
Taaa ki bütün yapraklarım bir kerede canlanana kadar
Taaa ki bir kerede büyüyünceye kadar
Taaa ki bir kerede o kadar güzel kokutan birini gördüm.

Bana ışık olacak seni gördüm
Karanlıkta bana yol olacak seni gördüm.
O eşsiz insani gördüm.
Sıcacık gülen yüzünü gördüm.
Artık sonbaharım bitti.
İlk baharımı yaşıyorum.
Mevsimler değişiyor ama ben hala ilk baharımdayim.
Sen benim bitmeyen baharımsın ve en güzeli de ne biliyor musun .
Ölene kadar seninle hep İlkbaharda olacağım ❤

Şarkı tavsiyesi :

Sort:  

I thought you were a genie, Gaff? Have you lied to me this whole time?

You got a 34.69% upvote from @votepower courtesy of @ibrahimfidan!

You got a 4.29% upvote from @emperorofnaps courtesy of @ibrahimfidan!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Congratulations @ibrahimfidan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

This post has received a 50.00% upvote from @aksdwi thanks to: @ibrahimfidan.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61587.45
ETH 2890.35
USDT 1.00
SBD 3.43