Yarım Kalan Geçmiş

in #tr6 years ago

indir.jpg
Kaynak
Çok acı çekmiştim geçmişte,
Çok ağlamıştım her gece,
Gözlerim kapanıyordu sessizce,
Ellerim bağlanıyordu habersizce.

Kalbim ağlıyordu istemsizce,
Sensizlik zor geliyordu evimde.
Sözlerin gömülüyordu kalbime,
Bir sen eksik kalıyordun içimde.

Ateş düşüyordu içime sen gidince,
Gözlerin geliyordu her gece önüme.
Canım içime sinmiyordu sen gidince,
Gel bir sarıl bu kalpsize.

Hafif duman çöküyor gözlerime,
Hayallerin geldi yine gönlüme.
Bir ses duyuyorum delice,
Bir tek sana aşığım ölümüne.

Gitmek gerekiyor bazen gizlice,
Öpmek istiyor bazen insan habersizce.
Dizlerim burkuluyor yürürken geçmişte,
Bir sen lazımsın benim gönlüme.

Hadi kalk gidelim buralardan,
Yalnız kalalım bu şehirde.
Sen benim hayatıma bağlısın,
Ben senin canına.

İşte yine göründün gözlerime,
Yine girdin bu gönlüme.
Gel benim ol ölümüne,
Bir hayat kuralım geçmişe...

Sort:  

Do you have a girlfriend or boyfriend?

I'll call you Bot for short.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 14 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

İlginiz için teşekkürler inşallah devamı gelir

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55