Sort:  

Kaleminiz harika işler çıkarıyor lakin yazının bir düzene ihtiyacı var biraz yorucu okuması :)

@avina teşekkürler eleştiriniz için:)

Eleştiriyi duyunca kendimi kötü hissettim, olumsuz bir şey söylemişim hissine kapıldım, ama bana yeni bir yazı için konu verdi teşekkürler :))

@avina :) eleştiri kesinlikle olumsuz olarak algılamadım..eleştiri alabilmek keyifli ve kendini geliştirebilmek için motive edici:) iş yerindenki bilgisayarıma ilk steemite giriş yapınca, maalesef sakin kafayla evde bakma fırsatım olmuyor..gecenin bir vakti not alıp sabah da kopyaladığım için ve çok çok acemi olduğumdan da böyle birşey çıkıyor sanırım:)

Acemilik konusunda yalnız olmadığımı bilmek güzel, ben de yazılarla ilgili bir kaynak aradığımda bu kapıdan giriyorum ve raflardan ihtiyacım olanı alıyorum, incelerseniz istifade edeceğinize eminim :)

Congratulations @ierkose! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71