Sort:  

Ruhum daraldı :) Allah kolaylık versin zor durumlar.
Bu arada resminiz niye gözükmüyor ki anlamadım. kontrol eder misiniz. Sanırım şu fotoğrafı koymak istediniz. Yazınızı editleyip başına şu kodu ekleyebilirsiniz.
![IMG-20150831-WA0011[1].jpg](https://cdn.steemitimages.com/DQmcYpDUgF183WXUgwru7x6DpLdwQ9Rfq7URGW8gv218At4/IMG-20150831-WA0011[1].jpg)

ruhunuzu darladığım için özürdilerim:) maalesef bilgisayardan yazdığım için emoji de koyamıyorum..utandım:)ben de anlamadım fotoğraf bu sefer niye görünmüyor..dediğinizi yapmaya çalışayım..teknoloji özürlüyüm ben''utangaç emoji''var burda:)

yok estagfirullah özür dileyecek bir şey yok. size üzüldüm insanlara kızdım tamamen benimle alakalı yani. yazı yazmak sizi rahatlatıyorsa yazın lütfen :)

Hangi yolu seçersem seçeyim bir bedel ödemek zorundaydım.

Hangi yolu seçersek seçelim olacak olan oluyor işte. Engel olamıyoruz...

Bu arada yazınıza biraz paragraf serpiştirsek okuyanlar için büyük kolaylık olurdu.

Çok teşekkürler eleştiriniz için..açıkcası kaçıp kaçıp buraya o anki ruh halimi biraz da olsa hafifletmek için buraya yazıyorum:) okunabileceğini tahmin etmemiştim ''utangaç emoji''

Yazını sonuna kadar okudum. Hayat hep sonunu bilmediğimiz bir macera. Derler ya gelin ata binmiş ya nasip demiş sizin de öyle olmuş. Ama bir şey sçyleyeyim mi herşeyin hayırlısı üzücü olsa da bunu kabul etmek en iyisi o sizin için hayırlı değilmiş Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah ☺️

:) öyle tabii insan teorikte biliyor da işte pratiğe dökme işi var ya o kadar kolay olmuyor..ya da ben çok zayıfım:) sabredip okuyabildiğiniz güzel temenniniz için çok teşekkürler.. kendimi hafifletebilmek adına saçmaladım biraz işte:(

Congratulations @ierkose! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64