You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yere Batan Sarnıcı # Basilica Cistern

in #tr6 years ago

Merhaba, paylaşımlarınız çok başarılı neredeyse hepsine baktım. Ancak belli bir günden sonrasında oldukça iyi gelişmeye başlamışsınız. Botlar sayesinde mi mümkün oluyor bu şekilde yüksek mebla kazançları? Yeni başlayanlara yardımcı olmak amacıyla tecrübelerinizi paylaşır mısınız?

Sort:  

Merhabalar. Teşekkürler... gelismenin sebebi botlar... minnosupport ve banjo botlara kayitliyim zaten önceki paylasimlarimda da mevcut... ekstra hesabima 110 dolar fonladim ve paylasimlarimda boomerang, upme, appreciator ve buildawhale botlarinin etkisi var.. her paylasimimda bu 4 bota 4'er-5'er dolar gonderiyorum gerisi böyle ☺

Açıklamanız için teşekkür ederim. Her seferinde 4, 5 dolar göndermeleriniz sizi zarara sokmuyor mu? Botlar çok daha az $ veriyor diye biliyorum çünkü.

Zarar olmadi suana kadar... verdiğimi hep geri aliyorum... amac burada itibarı yukseltmek.. bu sayede 54 oldu itibar...

Anladım çok mantıklı. En kısa sürede deniyor olacağım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89