Bot Kullanımı ve Profilimi Geliştirmem İçin Önerileriniz

in #tr6 years ago (edited)

advise-arrow-billboard-208494.jpg

Merhabaa. Yaklaşık bir aydır bu platformda yazılarımı paylaşmaya çalışıyorum. Olabildiğince kaliteli ve faydalı içerikler üretmeye çalışıyorum. Ama profilimle yeterince ilgilenemediğimi düşünüyorum

Bot a yatırım yapmadım. Yapmalı mıyım, emin değilim. Yapacak olsam hangisine yapmalıyım ?

Önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum

Görsel Kaynak

Sort:  

Ben yüksek sbd ile zarar ediyorum ama küçük bütçeli düzenli yatırımlar için @punky'nin şu postundan faydalandım. En azından iyi bir başlangıç olur :)

Çok teşekkürler, üstünkörü biraz baktım posta ama akşam daha ayrıntılı bakıp uygulamaya çalışacağım :)

Etkili bir taktik; bot kullananların profiline gir. Postu yayınladıktan kaç dakika sonra bota göndermişler bak.
Hangi botları kullanmışlar onlara bak.
Sonrasında zaten 8-10 tane bot öğrenip el alışkanlığı kazanıyorsun.
Ama ilk başta #tr de çalışan @anadolu ve @jumbot 'u mutlaka değerlendir :)

Teşekkürler öneriniz için. Uygulayacağım mutlaka :)

I the words of James Franco "They say living well is the best revenge but sometimes writing well is even better."

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61745.50
ETH 2898.66
USDT 1.00
SBD 3.61