Kadınım, ve kadın arkadaşlarımla geçinemiyorum

in #tr6 years ago (edited)

images (3).jpeg


Steemit gitgide benim için içini dökme yerine dönüşüyor (!) Müsadenle canım hesabım, dün gece başımdan geçen absürt ve trajikomik olayı dökmek istiyorum buraya

Okuldan ve farklı çevrelerden arkadaşlarımla yaz dönüşü buluşması yaptık dün gece. 7 8 kişi olacaktık fakat herkes kendi arkadaşlarını da getirmişti, kalabalıklaştık. Bay X, benim dolaylı yoldan arkadaşım olan Bayan Y nin arkadaşlarının da arkadaşlarıydı. Neyse beyimiz okumuş etmiş Amerikalarda mba yapmış bir bey. Mesleğini belirtmeyeceğim fakat sayısalın en iyi bölümlerin birinden mezun olmuş. İyi hoş boylu falan. Zeki fakat çalışmaktan genel kültürünü çok genişletememiş ya da ilgi alanları farklı. Buna döneceğim

Neyse

Bayan Y sonradan iddia(!) ettiğine göre beyimize yazıyormuş. Bayan Z ve Bayan N de. Haberim yok. Her zamanki gibi sıkıntıdan patladığım sohbetler . Bilmem moda bilmem nerden alsam bilmem instag bilmem falan filan. Egomdandır diye demiyorum sanatta aklım fikrim de edebiyatta. Beyimiz meme muhabbetinden sıkıldı ve yaptığım bir espriye oha diye bir yanıt verdi. İnceliğini sevdim Bayan Canım dedi bana. Neyse tabii flörtleşen her erkek bey gibi üzerime oynadı konular açtı falan filan. Ortak noktalarımız çıktı herkes birlikte konuşuyor biz tek . Adam Smith'in görüşlerini masaya yatırdığımız bir anda Bayan Hanfendiler huzursuzlandı ve Bay X şuna bak youtube da ne var gibi bir tepkiyle Bay X i benden alıp masanın diğer ucuna götürdüler. Ayıptır söylemesi Bay X bana işaret ediyor 'bunee yaaae' gibisinden

Sonra güç bela geldi yanıma tıptan giriyoruz sosyolojiden çıkıyoruz tabi bayan hanfendiler beyfendiyi memeyle ayartmayacaklarını anlayınca sohbete katıldılar . Tabi katılmasalar daha iyiydi çünkü altı doldurulmayacak düşüncelerle düşüncelerime savaş açtılar. Bu sırada Bay X beni desteklediği için daha da bilendiler. Ama benim ya da onun suçu yoktu, hanımların okumadan 'ben katılmıyorum buna yea' dedikleri Jung u ben hatmetmiştim. Aramızdaki fark buydu. Ben dayanaklar buluyorum onlar ise sıvamakla meşguldüler. Her konuda daha da bilendiler her lafıma 3lü 5li saldırdılar. Harikayım diye anlatmıyorum ha, nasıl bir lince uğradığımı düzgün tahayyül et diye objektif oluyorum. Bu sırada beyimiz ne güzel ya bu konuları birisiyle konuşmak bana ne kadar cahil olduğumu gösterdin gibimsi laflar ediyor ben de kaynak, film falan öneriyorum. Neyse, bir gösteriye bilet almıştım, öğreniyorum ki bahsi geçen bey de o gün o gösteriye tek gidecek. Tabi fırsatı kaçırmadı davet etti ( çünkü telefon numarasını vermenin en iyi yolu budur ) ben de kabul ettim. Bir dakika, ne ? Sizde mi bileneceksiniz bana ? Ne var iki medeni insan gibi gösteriye gideceksek illa manitacılık mi yani ? Sohbetimiz tuttu niye konuşmayalım kardeşim. Zaten düzenli konuştuğum kimse yok kafam tutmuyor diye. Tamamiyle, arkadaşca yaklaştım, vallahi. Yoksa burda tüm arsızlığımla itiraf ederdim sigara sarışı çok güzel diye. Atladığım bir ayrıntı oldu, numarasını herkesin içinde verdi. Kadınlar artık bilenmiyor, caddeye çıksak da köşede sıkıştırsak diye bekliyorlar. Velhasıl hoş bir sohbetin ardından ayrılındı (beyimiz 2 saatlik bir uçusun ardından yoğun bir gün geçirmiş ve normalde 5 saat önce ayrılıp uçağa gitmesi gerekiyormuş, ben bunu sonra beni sıkıştırdıklarında öğreniyorum). Herkes kalktı kadın kadına kaldık. Canım kadınlar 🌹

Vay efendim çocuk gidecekmiş ben çok konuştum diye gitmemiş ( ben sustukça peki sen ne düşünüyorsun diye tepkiler veren beyefendi değil çünkü), benden sıkılmış uykusu gelmiş ama bana ayıp olmasın bozulmayayım diye bir şey dememiş ( daha çok konuşsak keşke diyen, hiç o değildi ) , diğer hanfendilerin daha yakın bir arkadaşı olduğu için onlarla vakit geçirememiş falan ( 'sen olmasan bu sohbeti nasıl kaldırırdım bilmiyorum'diyen hiç bu bey değildi canım zaten gaipten sesler duymak benim hobim) . Beni güzel bir "pay" ladılar. Aslında sinirlerini benden çıkarmadılar kendi ilgi alanlarının boşluğundan çıkardılar. Erkeğin beynine giden yolun memeden değil de akıldan gittiğini görünce akıllarına sövdüler. Edecekleri lafları mantık çerçevesine alamayan mantıklarına püskürdüler. Yani canım kadınlar, derdiniz ben olmadım hiç. Burdan anlaşamadığım her kadına diyorum ki ( yani tanıdığım hepsine ) aslında ben de kızdığınız ne varsa ertelediğiniz seyler. Şunla da ilgilenirim bunu da okurum dediğiniz şeylere "yarın okurum" demeleriniz eklendiği için siz o yarınları paylıyorsunuz. Çünkü insana her zaman daha kolay gelir kendi eksiklerinin yerine başkasına suç yıkmak. Başkasına zan atmak. Sakin kalmama kızmıyorsun, sakin kalamamana kızıyorsun. Yapma. Sana yazık. Ben sosyolojik saptamalarıma kuramlar katmaktan başka bir şey yapmıyorum, etkilenmiyorum. Benim güvenim senin laflarından daha etkili çünkü mantıklı sebeplerim var. Kendi eksikliklerimi başkasından çıkarmak yerine oturup evde döve döve düşünüyorum o eksikleri kendi kendime. Sen dövme, seve seve öğren ki elin oğlu da seni sevsin. Ulan hem memeli hem bilgili desin. Desin ki ben de beyefendinin whatsapptan attığı şu tiyatroya da gideriz mesajlarına sırıtmayayım

Bayana kadına çok takılmayın kadınız ve biliyorsunuz 🌹
Ego değildi objektivize etmekti
Elin sümüklü oğlu için kardeşini de kendini de kırma. Ders çıkar ve ilgilenmek istediklerinle ilgilen ki sen olabilesin. Emin ol insanlar içindeki seni gördüklerinde, elinden kimseyi hiçbir şekilde alamazlar, kucak dolusu sevgiler 🤗
Sort:  

Fotoyu bir yüzeyden çekmiştim*

Yazının tamamına katılabilirdim ama katılmıyorum. Çünkü erkekler buradaki beyefendi gibi değil. Yani bu şekilde genellenemez. O nedenle bazı kadınlar silah olarak memeyi kullanmış bazıları akılı. Bazıları silah kullanmamış doğal davranmış. Bazıları komple ilgilenmemiş. Bazılar erkekler tam lahana turşusu ben kadınları seçiyorum demiş. Senin asıl kızdığın nokta da memeleri ile isteklerini gerçekleştiren bazı kadınların her isteğini memeleriyle gerçekleştirmeye çalışması. Başka bir değişle düşük farkındalık. Bunu çok farklı konularla ele alıp ben de kızdım. Biliyorum sen de kızarsın.

Hayır kızdığım şey bu değil. Kendi eksikliklerini başkalarına çemkirerek giderebileceklerini düşünmeleri yoksa beyefendiyi ayartmaları değil onların olsun yani. Ya Jung un bir söyleminden bahsediyorum sırf çocuğun hoşuna gitti diye bir harfini okumadığı adamın (eminim, dayanaklarım var) lafına yok o öyle değildi yanlış hatırlıyorsun falan diyor ve internetten açıp göstermeme neden oldu. Kendini böyle rezil etmek bir erkek için değmez ya anlamıyorum cidden

Bahsettiğim şey ezber yönelimlere sahip olmaları zaten. Sonuçlar istediği gibi olmayınca çirkinleşmelerine değinmedim sadece. Fakat sende de eleştireğim nokta "bir erkek için değmez" hoş bir cümle değil. Ha niyetleri sadece sekstir ve seks için değmez anlamında söylersin bir nebze anlarım. Fakat insan değerini bu kadar sabit bir değermiş gibi göstermeni eleştiririm.

Hayır şahsa yapılmış altı üstü bir erkek söylemi değildi. 'Bir erkeği ayartmak uğruna' demek istedim ve uzun yoldan mecazı mürsel yaptım ama cümlelisini

Belki edebiyat eksiliğimdendir :) Zaten sabit değermiş gibi bakmanı demedim. O kadar tanıdığıma inanıyorum seni. Sadece okuduğumda öyle bir his uyandırdı. En iyisi biraz kitap okuyayım :)

Lütfen yeraltından notları oku

(Lütfenden kastım kinaye değildi tam olarak şuydu, doktorcum yeraltından notları kesin okumalısın çünkü etkileneceğinden eminim)

Ahahah onu da denerim. Şu ana kadar zaferle ayrılamadım ama denerim. Ayrıca discord üzerinden sorduğum soeuya cevap alabilecek miyim merak ediyorum.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by irinead from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile @trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Hey @irinead,
Your post "Kadınım, ve kadın arkadaşlarımla geçinemiyorum" hast just been Resteemed !!! 😻🙃😻
By following me, you have achived this service.


🙃🙃🙃 Regards, free resteemed bot @tow-heed😄😻😄

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61