Kendime Helal Olsun 🌹

in #tr6 years ago (edited)

pylon-flight-girl-model-163497.jpeg

Bugün sabah 6 dan beri ayaktayım. Ve pazar günü olmasına rağmen o kadar yoğundum ki. Sabah çok önemli iki sınavım vardı -toplam 4 saat sürdü, çıktığımda oksijen ciğerimi yaktı o derece- sonrasında kilometrelerce yol yürümek zorunda kaldım, iki üç koli eşya taşıdım ve de çalışmam gereken yüz sayfaya yakın ağır ders notlarım vardı...

Ama kendime helal olsun ki hepsine yettim. İki önemli sınavımım da sonucu açıklandı ve beklemediğim kadar yüksek notlarla geçmişim ! Üstelik işlerimden sonra çalışmam gereken ders için kütüphaneye kapanmıştım ve 20 dakika önce sağ çıktım. Bir gün nasıl kırk saat yaşanır ? ı, bugün kendime yaşatmış oldum. Yorgunluktan gözlerim çöktü ama hala enerjik isyankar şarkılar dinliyorum ve keyifli keyifli evime gidiyorum

Bu haftadan sonra rahatlayacağım ve artık tatil moduna girebilirim ! Tatil için bir planım yok sadece ailemin yanında olacağım. İstediğim tek şey bir süre bir şey yapmadan sadece kitap okuyup aylaklık etmek. İnsanın bazen boş yaşamaya da ihtiyacı var ve ihtiyacım olan tam da bu

Kendime helal olsun ki bir de yazı paylaştım 🌹

Sort:  

yazıyı okumadan önce resimdekini siz sandım :D

Ne yazık ki sadece 'yazılanlardaki' benim 😄

Samimi ve akıcı bir dille ne güzel anlatmışsınız.

Benim de bazen her şeyi kenara atıp hiçbir şey yapmamak geçiyor içimden. Hatta bu aralar sık yaşamaya başladım diyebilirim bu durumu. Hayırlısı. :)

Aaah, keşke istediğimiz zaman her şey kenara bir şey yapmak istemiyorum ve bir süre böyle yaşayacağım diyebilsek ve o süre boyunca öyle yaşasak ama ne yazık ki hayat yeterince gerçek ve böyle şeyler için bize olanak tanımıyor. Durmuyor yani bir saniye bile dursa dinleneceğiz ama durmuyor. Sorumluluklarımız, okullarımız, işlerimiz ve yapmamız gereken tonlarca işimiz varken ara sıra da nefes almaya çalışıyoruz. Sanırım bu hayata yaşamaya değil çalışmaya, pilimiz bitince de yerimizi başkasına bırakmaya gelmişiz

Yazdıklarımdaki isyankarlığı anarşik yapıma ve dinlediğim şarkılara verin

Hayatımızı tam anlamıyla orospu bohçasına çevirdik değil mi... Bunu biz yaparız; fakat yine biz şikayet ederiz. Şimdi siz bunları söyledikten ve anarşiden söz ettikten sonra ben kalkıp (Oysa, halbuki...) şeklinde cümleler kurmayacağım.

Tüm beklentilerimi attım çöplere.

Ben de tatile gidemiyorum da ailemin yanına ilk gittiğimde tatil sayılıyor. üzüm falan soyuyorlar benim için o derece :) fakat bir iki gün sonra işler değişiyor :)

Bizde iki gün sonra rolleri değişiyoruz 😄

Değişiyoruz ağır oluyor ama sallamıyorlar beni :)

Modamız geçiyor sanırım :)

Sanırım eskisi kadar tatlı değiliz. Ben şahsen değilim :)

Belki de :)

Congratulations @irinead! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62