Nerem Ağrıyorsa Oramda Olayım

in #tr6 years ago (edited)

image


Dün gece hoş olmayan haberler aldım ve tatilim sandığımdan da kısa sürecek. Bir sürü şey üst üste gelmiş ve ben hep birikince farkına varıyorum. Ben de diyorum neden önümü göremiyorum. Kısacası etraf dağılmış yine, toplamam gerek

Yine dün gece, bir arkadaşımla girmemem gereken sularıma girdim. Saat bu saat oldu yeni yeni kendime yüzebildim. Hem biraz yorgun hissediyorum hem de bunu kendi kendime yaptığımı biliyorum. Benim için önemli olan şeyleri sırf üzüldüm ya da kötüler diye niye atayım ki ? Ya ben bir eşyamı ikinci elciye verirken bile bin kere düşünüyorum. Bana ait olan bir şeyi atmak ne ki. Bunlar beni ben yapan şeyler ve zaman zaman onları vitrinden çıkarıp tozlarını alıyorum, biraz keskinler beni acıtıyorlar ama temizlenmeleri gerek, vitrin önemli sonuçta

Her zaman olduğu gibi bunlarda bir dönemeç ve geçecek. Hep geçer zaten. Neyse ki zaman var,olmasaydı vay halimize kim icat ettiyse şükürler olsun

Bu fotoğrafı, çok mutlu ve özgür hissettiğim bir gezi sırasında çekmiştim. O günü o kadar güzel hatırlıyorum ki hatırlamak bunları sırıtarak yazmama neden oluyor. Canım ne istiyorsa yapmıştım, en güzel cicilerimi giymiştim. Nereyi istediysem oradaydım.

Yine aynısını yapmaya karar verdim. Ama bir günlüğüne değil bu seferlik. Sınavlarım bitti (önemsiz olanları saymıyorum), tatil modundayım zaten. Kendime ayırabileceğim bir yaz tatili var (yukarıda belirttiğim haberleri saymaz isek). Bu yaz öyle bir yaz olsun ki nerem ağrıdıysa oraları ziyaret edeyim, ziyaret ettikçe normalleşir, tanıdıklaşır. Yani kendimi kahrettiğim yok ama ekstra da buram acımıştı dememe de gerek yok. 'Arınma tesisleri' adı altında insanlar Asya taraflarına falan gidiyorlar, kendi kendime sağlayabilirim ben bu 'tesisleri'. Hem param da cebimde kalır, çay falan alırım. Birde yağmur yağarsa değmeyin keyfime !

Herkese arınmalı yaz tatilleri olur umarım 🌹

Sort:  

Küçük bir gezi yazısı paylaşırsan belki bizim için de faydalı olur. Hepimizin bir yeri ağrıyor. Oturup da yazan herkesin bir yeri ağrıyor olmalı.

Tabiki paylaşırım, başlığını da arınma tesislerinden notlar yapacağım :D herkes acıyor zaten. En insani özellik bu sanırım. Herkes mutlu olamıyor, ama herkes üzülebiliyor. Ortak payda da birleştiğimiz nadir yerlerden !

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64