You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuşur gibi Türkçe Kod #14: Satır Testi

in #tr5 years ago

Daha öncesinde yazdığın bir yazının devamıysa, üzülerek söylüyorum ki konuyu bilmiyorum. Ama python görünce hemen yazayım dedim. Yazılıma sonradan başlamış biri olarak o kadar tatlılı bir dil ki, beni cesaretlendirip 'bilgisayarla konuşmayı' sevdiren bir dil oldu :)

Sort:  

Python'u gördüğümde yazılımcı arkadaşlarımı arayıp, "Böyle bir dil var da neden söylemediniz diyererek.." sitem etmiştim.
O kadar tatlı bir dil ki; "kujucum öyle noktalama işaretlerine boğulmadan kodun özününe odaklanalım, hadi " diye şirinlik yapıyor adeta :)

Kesinlikle. 2019 un en revaçta olacak programlama dili olacağı söyleniyor. İnşallah hak ettiği değeri görür :)

Youtube'un arkasında Python gücü olduğunu öğrenince şaşırmıştım.
asp, .net ya da php gibi sadece web ile kısıtlı da değil. Video işlemeden ağ kurmaya, klavye mouse kontrolünden yapar zekaya çok geniş bir alana hitap ediyor. Hem böyle güçlü hem de şiir gibi kodlanan bir dilin 2019'da zirveye oynaması gayet makul.

Bir de üzerine Arduino ile etkileşim eklenirse, ballı kaymak tatlısı ;)
Beyin yakan, ütopik projeler bile "pek ala mümkün" hale gelebilir.

Kesinlikle. O zaman işte gerçek potansiyelimizi ortaya çıkaracak olan yaratıcılıklarımız, Çinde verilen 'puanlardan'daha kıymetli hale gelir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85