You are viewing a single comment's thread from:

RE: İki dev şirket kredi kartı çıkarıyor

in #tr6 years ago

"Dünyanın en değerli şirketi" unvanını almaya bir adım daha yaklaşmış olur bu hamleyle Apple

Sort:  

Dertleri tamamen insanların herşeyini yönetmek . Düşünsene bundan böyle insanların cebindeki para olacak Apple.

Öyle ama kimsenin de buna hayır diyeceğini düşünmüyorum. Tıpkı yüz tanıma teknolojili iphone x i herkesin gidip koşa koşa alması gibi

ZAten kimsenin hayır demeyeceğini bildikleri için böyle rahat bir şekilde piyasaya farklı amaçla çıkıyorlar.. Buzamana kadar hiç ıphone almadım almam da

Bir tane apple ürünü aldın mı, o şirkete bağımlı hale geliyorsun. Evet çok iyi özellikleri olabilir ama iphone aldığında bilgisayara bağlanmak için macbook da alıyorsun. Yok depolama yok kulaklığın ucuna aygıt. Mükemmel bir sistem yaratıp, güzel reklamlarla albenisini arttırıyorlar ve sonuç olarak iphone 'aklımızdaki telefon modeli'olarak canlanıyor her yerde. Kullanmamanız isabetli

Neden kullanmıyorsun sorusuna vereceğim cevabı tam isabet siz vermişsiniz :) Bu şekilde bağımlıllık pisikolojisi yaratıp insanları muhtaç ediyorlar .

Ki çok daha iyi işletim sistemlerine sahip telefonları biliyoruz (huawei, lenovo gibi). Sadece bu alanlarda yeterince ülkemizde populer olmadıkları için iphone kadar tercih edilmiyorlar. Neyse çok konuştum :) Elinize sağlık tekrar

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59281.33
ETH 2982.58
USDT 1.00
SBD 3.74