What ıs ıt Carpe Diem ? / Nedir Bu Carpe Diem ? ENG/TR

in #tr6 years ago (edited)

image

quote from a film


What is the 'real' meaning of Carpe Diem ? Carpe Diem has different meanings. Most of us know that, sieze the day, catch the moment and live the moment

Today, ı thought about it. We have just one chance for live but we cant do that whatever we want. Since we should work, get education, live in society. Unfortunately, they prevent life

We know but we cant do anything about it. Welcome to the 'real' world

TR

Carpe Diem i çoğumuz biliriz. Anı yaşamak, günü yaşamak ya da an'ı yakalamak anlamlarına gelir. Anarşik bir yapım olduğundan bahsetmiştim, anı yaşayamıyoruz. Hepimizin var olabilmek için tek bir şansı var fakat ne yazık ki bunu istediğimiz gibi değerlendiremiyoruz. Bizden öncekiler yaşama kuralları adı altında yazılı olmayan genel-geçer birkaç ölçüt atmışlar ortaya, bizde onlara uymaya çalışıyoruz. Yaşamak için para kazanmalıyız bu yüzden günümüzün büyük çoğunluğunu işte harcıyoruz. Eğitim almak zorunda kalıyoruz (çoğu zaman çokca insan istemediği eğitimleri bile alıyor sırf para kazanmak, hayatını kazanmak uğruna, bu yüzden ne kadar 'eğitim' diyebiliriz, emin değilim. Keşke her şey farklı olabilseydi de daha anlamlı yaşayabilseydik !

Yabancı bir arkadaşımla derin bir sohbetteyken, hepinizin içini karartabilecek bu yazı ortaya çıkmış oldu. Ayrıntılı pek bir şey yazamadım fakat bıraktığım boşlukları doldurabileceğinizi biliyorum

-gecenin bu saatinde derin konuşmalar iyi değildir, kendime not

Sort:  

Keşke daha anlamlı yaşayabilseydik

Aşkım Kapışmak bu isimle bir kitap yayınlamıştı.Bende alıp okumuştum.Mevzu derin işin içinden çıkmak kolay değil:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64