Okuyorum - Madame Bovary

in #tr6 years ago (edited)

IMG_20181110_210155_866.jpg

Tam da şu anda, kitaba başlayıp biraz okuduktan sonra burada 'Okuyorum' serisi başlatmaya karar verdim. Hem sizinle paylaşacak olmak beni okumak için daha çok motive eder, hem de okuduklarımı listelemiş olurum diye düşündüm. Aslında iyi bir okuyucu olmama rağmen dönem içinde pek okuyamıyorum; malum sınavlar, sunumlar, ödevler... Neyse ki uzun zaman sonra elime kitap alabildim. Ve bu kitap Gustave Flaubert'in Madame Bovary adlı kitabı oldu. Epey zamandır kitaplığımda tarafımca okunmayı bekliyordu, iyi oldu ;)

Sevgiler.

Fotoğraf bana aittir.

Sort:  

This post has received a 8.24% upvote from thanks to: @itsmeebrar.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount

Okumak iyidir! Öyle değil mi mitsuko?

Mitsuko da, ben de aynı fikirdeyiz ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54