Yeni yılın ilk yazısı!

in #tr5 years ago

Yeni yıl geldi, hatta ilk ayı bitti bile.
Zaman akıp gidiyor, dur demek olmaz.

2019'da gerçekleştirmek üzere hedeflerimi listelemiştim. Büyüklü küçüklü, kimisi kolay kimisi zor hedefler... Bunlardan bir tanesi de her ay blogda en az bir yazı yazmak idi. Hem yazmayı seviyorum hem de yazmak istiyorum ama bir türlü bu başına geçmiyorum, geçsem de yazdıklarımı beğenmiyorum, sürekli sil baştan yapıyorum derken en iyisi dedim bunu bir hedef olarak koyayım kendime. Böylece zinciri kırmadan yıl sonunda en az 12 yazı yazmış olurum ;)

Bu arada henüz buraya kadar okuduğunuz kısmı silip yeniden yazmadım, aklıma ne geldiyse onu okuyorsunuz. Çünkü bazen yukarıda da dediğim gibi sürekli silip baştan başlama ihtiyacı hissediyorum, ilk taslağımın bile mükemmel olmasını bekliyorum ki bu deveyi hendekten atlatmaktan daha zor. Neyse ki bu çıkmazı fark edebildim ve iyisiyle kötüsüyle yazmaya karar verdim.

"Fotoğraf olayı ne alemde Ebrarcım?" diye soracak olursanız yeni yıl hedeflerimden birisi de ayda en az bir gün fotoğraf çekmek. Bu bir gezi olabilir, dolaşmaya çıktığım bir gün olabilir ya da evde ışık çalıştığım fotoğraflar olabilir. Bunu hedef koymamdaki amaç fotoğraf çekmek bana çok iyi hissettiriyor! Eğer yapılacaklar listeme eklemezsem boş bir günüm için bile bir sürü şey çıkabiliyor. Bu ayki fotoğraf günümü gerçekleştirdim bile ;)

Şimdilik diyeceklerim bu kadar.
Sevgiyle kalın,
Ebrar.

IMG_3547-name.JPG

fotoğraf bana aittir.

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler ;)

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (10.00%)
Summoned by @itsmeebrar
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

Yazıların arasında 3 ay olmasın; çok uzun bir süre. :)

Haklısınız, bundan sonra arayı sıcak tutmayı planlıyorum :)

Çok güzel bir fotoğraf elinize sağlık :)

Teşekkür ederim ;)

Umarım hedeflerini yerine getirebilirsin @itsmeebrar

Teşekkür ederim ;)

Ben de @edebiyat'ın yorumuna katılıyorum, daha kısa aralıklarla yazmanızı ümit ediyorum...

Evet haklısınız kesinlikle, umarım yazabilirim, hiç değilse ayda bir hedefim var, buraya girip çıkınca da insanın yazası geliyor zaten :) yorum için teşekkür ederim :)

Congratulations @itsmeebrar! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ commemorative badge refactored
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59