You are viewing a single comment's thread from:

RE: İletişemedik

in #tr6 years ago

Ben dün yazdığın yazıyı okudum ama çözüm önerisinde bulunacak bir fikir bulamadığım için birseyler yazamadım.Ne anladığımı anlatayım sana istersen bakalım dogru mu anlamisim.steemite üye olmak istemeyen bir kitle var yazı yazmak ve her gün icerik üretmek zor geliyor fakat yazılanlari okumayi seviyorlar sen bunlara pasif kitle diyorsun.ama iş steemite uye olmaya gelince olmak istemeyip kaciyorlar bizlerin yaptigi is onlara zor geligor.Tıpki benim cevremdekiler gibi.onlari nasil kazaniriz fikirleriniz nelerdir.pasif kitle ikna olup platforma girerse zaten zamanla aktiflesecek.ya da tam tersi.bilmiyorum.ama bu platforma hemen üye olamamak ve bekleme sureci bence insan kaybettiriyor.tam ikna ettigin anda hemen hesap acabilsen orada iş bitecek gibi bir düşüncem var benim.umarim saçmalamamışımdır.:)

Sort:  

Estağfurullah sizi suçluyorum derken o kadar ciddi değildim öncelikle :) Evet genel anlamda haklısınız. Benim isteğim de o insanları "ya bakın steemitte şöyle insanlar da var. İki tip üye var. Üretmek istemiyorsan da yerin var" mesajı vermek dışarıdaki insanlara. O nedenle bir isim koyabiliriz dedim. Onlar için alanlara göre takip edilecek etiketler profiller listesi hazırlanabilir vs. İçlerinden zamanla üretenler de çıkacaktır

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63156.26
ETH 3071.73
USDT 1.00
SBD 3.86