You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kızılderili hikâyesi #14

in #tr6 years ago

Şu beyaz adamların kızılderilerı öldürmelerine sinir oldum.Siz gidin haddiniz olmayan bir kıtayı keşfedin sonra kendi eviniz gibi adamları katlediñ.kızdım şimdi yazarken.Neyse...ayrica sarışın hatunu zenginliğinden ödün vermemesine hiç saşırmadım.yanlarında savaş çıksa bunlar son moda ve makyajlı dolanırlar.saçları hiç bozulmaz.:)) bir solukta okudum yazdıklarını yine.kalemine sağlık @sudefteri

Sort:  

teşekkür ediyorum okuyup düşüncelerini paylaştığın için..

hem insanları katledip, sağ kalanları da topraklarından sürüp, bir de film çekerek tam tersini anlatmak büyük maharet gerektiriyor:)

yorumu okuyunca, ufak tefek cinayetlerdeki edip'in şu repliği geldi aklıma:

gömlekleri kırışmaz, çorapları kaçmaz, onların canları hiç sıkılmaz..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63506.20
ETH 3065.87
USDT 1.00
SBD 4.04