You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hayatla Mücadele

in #tr5 years ago

@maonx hocam önce bu güzel yazı için tebrik ederim. Yaşadığınız zorlukları aşacak güç, irade ve kalbiniz var, ne mutlu size ki hayata sığ bir pencereden bakmıyorsunuz. Şimdi ben sizin söylediklerinizin bir kısmını gerçekten anlıyorum, bir kısmını da hiç yaşamadığım için anladığımı zannediyorum. Bence bizi biz yapan, bizi güçlü kılan en önemli şey karşımıza çıkan zorlukların birer imtihan olduğunu bilmemizdir. Rabbim imtihanı en güzel şekilde geçenlerden eylesin.

Sort:  

Amin @kabasakal hocam. Beni o kadar iyi anlamışsınızki. Gerçekten inançlı insanlar olmasak, ağır imtihanlar karşısında isyankar olmamız kaçınılmaz olurdu heralde. Çaresiz kaldığım zaman hep şunu diyorum kendi kendime, 'Nasıl olsa bitecek.' ve ne kadar zor olursa olsun bitiyor.
Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için @kabasakal hocam..

You got a 0.43% upvote from @minnowvotes courtesy of @kabasakal!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63381.65
ETH 3169.65
USDT 1.00
SBD 3.85